Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Etisk dilemma (om juks på eksamen)

Gjest 64024...4d7

Anbefalte innlegg

Gjest 64024...4d7

Eg studerer på høgskule og eksamen er slik at me kan velge hvilken dag ila ei uke me skal ta den (Onlinestudiar). Eg e med i ei kollokviegruppe der ei av studentane har tatt eksamen og i frustrasjon på eitt av spørsmåla lagt da ut på gruppo. Han har gjort dette før også, og då sa eg ifrå at eg ikkje syns da va greit, og at da satt meg i fare for å bli teke i juks. Når eg har gjett beskjed tidlegare har han fjernet spørsmålet, men anklaget meg for å muligens sladre. Eg jobbar hardt med studiane og har kun B og A i karakterer etter snart 2 fullførte studieår. 

Eg anar ikkje ka eg skal gjere i denne situasjonen. Spørsmålet e tatt fra ein pool, så da e mulig eg ikkje får spørsmålet på eksamen sjølv. Han e foreløpig den einaste som har tatt eksamen, så om eg skulle gje beskjed til lærar at spørsmålet er lekket, vil lærar uansett forstå kem so he lagt da ut.

Eg syns da e ein ubehageleg situasjon og eg veit at da kan få store konsekvensar for heile studiegruppo om dette kjem ut. Om eg ikkje seie ifrå kan eg risikera å bli anklagd for juks, og om eg seie ifrå kan eg muligens få heile studiegruppo i mot meg og allikevel bli tatt for juks. 

Ka bør eg gjere?

Anonymous poster hash: 64024...4d7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...