Whiteshit Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Finnes det en liste over alle cpu kjølere for socket a, der både pris og db-nivå er med? Skal ha meg ny cpu-vifte nå, på en 2500+ barton. (udiskuterbart forøvrig) Dette skal klokkes, usikkert hvor mye, men ikke mer enn 3200+ Skal velge mellom Coolermaster vifter, Glacialtech vifter, eller Spire vifter. hva er stillest av dette. (hadde vært fint om en holdt seg innenfor de her kandidatene.) Kan også ta med at den som ligger høyest i min oppfatning akkurat nå er GT sin silent breeze 462. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Har ikke sett så omfattende liste/info men Silent Breeze kan jeg gå god for, alle her i huset har den og min XP2500@3400 har ca. 44C nå.. Endret 5. januar 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Viktigest av alt. Is it silent. Det må være så innforjævli stille... møkk lei bråk! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Tror det finnes noen vifter som går på ca. 17dBA, altså litt stillere, men husker ikke navnet Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Nei nei.. Uansett. Hva er stillest av de førstnevnte tre merkene da, og eventuelt modell innenfor de? Er det glacialtech sin silent breeze? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jepp ! GT Silent Breeze 462.. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 SilentBreeze bråker veldig lite. Har en Spire FalconRock på en Palomino. Bråker lite og kjøler bra. Spire WhisperRock hadde nok vært mitt valg om jeg skulle handla nå. Ikke ser den så ille ut heller. Liste fra OCShoot: (Litt ute på dato kanskje.) http://www.ocshoot.no/cool.htm?kid=1 Fra TomsHardware: Litt om WhisperRock her også. http://www.tomshardware.com/cpu/20030917/index.html Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Test av små kjøleribber = billige, men dårlig kjøling Test av store kjøleribber = dyrt, men bra kjøling Hva du velger kommer an på hvor stille resten av systemet er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå