pgdx Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Dette er direkte bøffing av emnet mitt Trodde du hadde valgt font og saken var i boks, jeg... Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Dette er direkte bøffing av emnet mitt Trodde du hadde valgt font og saken var i boks, jeg... Og derfor begyner du å sende "pm" under dette emnet? Altså har trådstarter fått den han/hun vil ha ut av emnet så bør man be en moderator om å stenge tråden????? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Verdana? enig, indeed! Verdana er perfekt til vanlig tekst, selv om UFC sikkert kommer til å banne den om et års tid da pga oppbrukt het... hehe Men til små knapper kan den bli noe feil fant jeg ut. Dessuten er det jo greit med litt forandring Vil ikke tro vi vil banne Verdana. Den er den peneste fonta til web (etter min mening), den er standard (installert på alle maskiner), og veldig grei og lett å lese. Very OT, jess. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Verdana er en fin font! Georgia, arial, helvetica, sans-serif er andre fine fonter som går an å bruke @ websider, som er standard i stort sett alle systemer. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Håper ikke at verdana bannes (noe som sikkert ikke skjer) nei, bruker den mye til tekst jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå