Svendsen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Ja det sier seg vel selv? Skal brukes i PS7. Noen som kan linke og anbefale noen for meg? De skal se bra ut og være tydlige i 8px På forhånd tusen takk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Begge fra UFC; SWFit_SLM fixed_01 Gode pixels fonts, selv om den første vel snart er oppbrukt. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Begge fra UFC;SWFit_SLM fixed_01 Gode pixels fonts, selv om den første vel snart er oppbrukt. En annen pen pixel font er 0b4_21. Eksempel under. Den kan lastes ned her. EDIT: Må trykkes ned i 6 px, med ingen antialising, men det vil jeg tro du fikser. EDIT2: skriveleif ... Endret 6. januar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Den kan lastes ned her. Ey! Takker Dunestar! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) EDIT: Må trykkes ned i 6 px, med ingen antialising, men det vil jeg tro du fikser. EDIT2: skriveleif ... trykkes ned? at den settes til 6 px ? EDIT: fant det ut nå har brukt den i 8 px med crisp og det så ikke bra ut nice den er jo perfekt Endret 6. januar 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 OT: apropos pixelfonts, sjekk avataren min Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 OT: apropos pixelfonts, sjekk avataren min Du burde vært skutt, foldhest. Den avataren var way over the line! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Haha, den er ikke akkurat minimalistisk, pen, og med rene farger nei! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Joda, helt greie farger der, flodhest... Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Verdana? enig, indeed! Verdana er perfekt til vanlig tekst, selv om UFC sikkert kommer til å banne den om et års tid da pga oppbrukt het... hehe Men til små knapper kan den bli noe feil fant jeg ut. Dessuten er det jo greit med litt forandring Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 OT: erz: Den kildekoden til siden din var ikke særlig god. Du mangler jo alt vesentlig, og har masse div-er som aldri avsluttes! Pluss at du har to style-tagger. Mange <br> og en <tr> FØR body begynner. Du har <tr> uten <table> og bruker heller ikke <td>... Som sagt, off topic. Lenke til kommentar
erz Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Verdana er perfekt til vanlig tekst, selv om UFC sikkert kommer til å banne den om et års tid da pga oppbrukt het... hehe Men til små knapper kan den bli noe feil fant jeg ut. Dessuten er det jo greit med litt forandring enig, forandring skader ikke nei Lenke til kommentar
erz Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 OT:erz: Den kildekoden til siden din var ikke særlig god. Du mangler jo alt vesentlig, og har masse div-er som aldri avsluttes! Pluss at du har to style-tagger. Mange <br> og en <tr> FØR body begynner. Du har <tr> uten <table> og bruker heller ikke <td>... Som sagt, off topic. er fortsatt i startfasen, startet med web for ca. 3-4 uker siden så det kan bli mye rot jah. så lenge det funker!! så får jeg heller endre på det senere.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) er fortsatt i startfasen, startet med web for ca. 3-4 uker siden så det kan bli mye rot jah. så lenge det funker!! så får jeg heller endre på det senere.. Fire ting du må vite: Doctype er viktig! Som forumet har:<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <tr> må alltid være inne i <table> </table> <div> må alltid avsluttes med </div> Alt du skal ha på siden må stå inne i <body> </body> Endret 7. januar 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 er fortsatt i startfasen, startet med web for ca. 3-4 uker siden så det kan bli mye rot jah. så lenge det funker!! så får jeg heller endre på det senere.. Fire ting du må vite: Doctype er viktig! Som forumet har:<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <tr> må alltid være inne i <table> </table> <div> må alltid avsluttes med </div> Alt du skal ha på siden må stå inne i <body> </body> Hvorfor sender du ikke ham en PM? det er jo helt OFF TOPIC (som du selv vet) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hvorfor sender du ikke ham en PM? det er jo helt OFF TOPIC (som du selv vet) Fordi jeg var så godt i gang. Hvorfor sendte ikke du meg en PM og sa at jeg kunne gjort det annerledes? Din melding er også helt OFF TOPIC.... Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Dette er direkte bøffing av emnet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå