Gisle Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Legg inn bilder av deres styla/ikke styla bil her: Her er min: 1998 BMW 525tdsAT 2.5 liters rekke 6'er turbo diesel, 143HK/280nM. P.S Vennligst IKKE legg inn tekst-svar her! M.a.o dere som ikke har bilder av bilen deres ... IKKE SVAR! Dere ødelegger bare hele tråden! Endret 5. januar 2004 av Gisle Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 kansje skifte navn på poster, virker litt fientlig... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Her er min: 1998 Mitsubishi Carisma GDI 1.8 liters rekke 4'er GDI-style, 125HK/175nM. Fler bilder her Lenke til kommentar
eab Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) 1986 Scorpio 2.0i Cl (med diverse Gl saker) 115hk@5500rpm 160Nm@4000rpm 1250kg uten fører 0-100km/t: 10.6s toppfart: 193km/t Ja, bilen har vært innblanda i en ulykke og jeg har ikke bilde av hele bilen Endret 5. januar 2004 av Ezekiel Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Min lekre Toyota Corolla, 80-modell. 63k km og særdeles lite rust. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ja, bilen har vært innblanda i en ulykke og jeg har ikke bilde av hele bilen Vikeplikt? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 litt harry dette her kanskje? Bare spør.... Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Stusset litt på spørsmålet ditt, og slo derfor opp i ordboka for å få en bedre forståelse av hva du mente med harry. harry: (av mannsnavnet Harry) slang: som er preget av dårlig smak; håpløst umoderne å gå i 70-tallsklær er rimelig h- Vel, hva her mener du er preget av dårlig smak? *edit: opus: Vikeplikt spør du. Det har seg slik at føreren av bilen (det var forøvrig ikke meg) svingte ut på en forkjørsvei. Han anså avstanden til bilen som kom fra høyre som stor nok til å ikke være til hinder. VEdkommende svingte så ut på veien, fikk sleng på bilen, klarte såvidt å rette opp, men etter litt over 20 meter havna bilen på skrå i veien med fronten opp mot brøytekanten. Drosjen stoppet ikke og kjørte rett i sida på bilen. Fikk pratet med drosjesjåføren og han sa følgende (ja, dette må skrives ordrett. Håper han sier det samme til forsikringsselskapet også): "Han har ikke lov å stoppe midt i veien og greier. Sperre veien slik at jeg ikke komme fram. Jeg hadde dårlig tid, hente kunde" Han tok faktisk med seg vognkortet på bilen da han dro også. Ikke nok med det, først skulle han ha med seg førerkortet til han som kjørte! Endret 6. januar 2004 av Ezekiel Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 *applaus tl norges drosjesjåfører* de voldtar og raner sine kunder og nå fyker de rett inn i biler fordi de har dårlig tid.. hadde han hatt tid til å stoppe da? eller var han for nærme? de har aldri vert helt gode de nei Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 fattern kjørte der i går, han hadde 65 (det ER 50-sone der) og vår 16år gamle bil klarte å stoppe med 15meters margin. Dersom drosjesjåføren ville så hadde han klart å stoppe. Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Arrrgghh! Gutter ...... der ødla dere alt, ikke sant? Ba jeg ikke om å ikke poste tekstsvar? Alt er ødelagt .... Skulle liksom BARE bli bilder av bilene! Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Fjernet. Endret 6. mars 2005 av NetFinity Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 .. og fremdeles er min den tøffeste. Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Golf GT TDI (110hk AFN) "40mm" Eibach senk og 7,5x17" med 205/40/17 FK451 Lenke til kommentar
JaguarXKR Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Arrrgghh!Gutter ...... der ødla dere alt, ikke sant? Ba jeg ikke om å ikke poste tekstsvar? Alt er ødelagt .... Skulle liksom BARE bli bilder av bilene! Ja, må si denne posten virket meget spennende og bra... men dessverre ble det ødelagt... hva med å kun poste bilder fra og med NÅ? og selvfølgelig med litt info eller specs ang. bilen under bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå