AndersT2 Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Det ble kjøpt inn ett par Asus Webcam C3 på jobben nå. På min PC så funker den, men samme kamera på en kollegas PC så funker den ikke. Testet i Google Meet, programmet tar kamera og mikrofon, men får opp beskjeden ved siden av at den ikke tar kamera under setting, og i selve møte bilde så går ting bare tilbake til rødt når vi trykker på kamera og mikrofon. Har testet alle USBinngangene jeg kan finne på den bærbare PCen hans. Begge kjører siste versjon av Windows, og begge prøvd i Chrome. Noen som har tips om hva det kan være? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 og den bærbare har ikke innebygd kamera? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 10. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2021 tingo skrev (3 timer siden): og den bærbare har ikke innebygd kamera? Den ligger lukket bak skjermene, så upraktisk å bruke. Den er ikke tatt ut av dockingen de 5 årene jeg har jobbet der. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Jeg tenkte mer på om det blir konflikt mellom det innebygde kameraet og usb kameraet... går ut fra at dere har sjekket at rett kamera brukes. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2021 Finner ikke noe annet enn det ene kameraet i enhetsbehandling, og det er det som forsvinner når jeg plugger ut Asusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå