Sandy Koufax Skrevet 10. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2021 Her bør jeg legge til at jeg sover veldig tidlig eller på dagstid. Men det som skjer er at jeg ofte kan ha 10-15 oppvåkninger. Og da er jeg groggy. Ved å insertere en tanke eller ide i det stadiet hvor man våkner opp kan man få vedkommende til å fokusere på det. Og her peker vedkommende på kreft, tumorer, drap og slikt. Veldig morbide greier. Han forsøker å få meg til å drømme om kriminelle handlinger. Som igjen, gjennom prekognitivitet, kan forekomme. For å forstå resten, bør man tro på fenomenet prekognitive drømmer. Om du gjør, så refererer jeg til et ekseperiment gjort på Matthew Manning, hvor noe tilsvarende ble gjort. Skjønner at det er litt vanskelig å tro på. Men kan også referere til Jungs psykologi. Eller Freud også, men Jung er bedre i så henseende. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Tror ikke du har noe å ta naboen på juridisk hvis han besøker drømmene dine. Sorry. Blir litt sånn om den klassiske historien om kona som våkner opp sint på ektemannen fordi han var utro i drømmen hennes. 2 Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Hvordan gjør han dette? 6 minutes ago, Sandy Koufax said: Her bør jeg legge til at jeg sover veldig tidlig eller på dagstid. Men det som skjer er at jeg ofte kan ha 10-15 oppvåkninger. Og da er jeg groggy. Ved å insertere en tanke eller ide i det stadiet hvor man våkner opp kan man få vedkommende til å fokusere på det. Og her peker vedkommende på kreft, tumorer, drap og slikt. Veldig morbide greier. Han forsøker å få meg til å drømme om kriminelle handlinger. Som igjen, gjennom prekognitivitet, kan forekomme. For å forstå resten, bør man tro på fenomenet prekognitive drømmer. Om du gjør, så refererer jeg til et ekseperiment gjort på Matthew Manning, hvor noe tilsvarende ble gjort. Skjønner at det er litt vanskelig å tro på. Men kan også referere til Jungs psykologi. Eller Freud også, men Jung er bedre i så henseende. Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 21 minutes ago, Tåkefyrste said: Tror ikke du har noe å ta naboen på juridisk hvis han besøker drømmene dine. Sorry. Ja, det ville kanskje være straffbart, men man må kunne bevise at han med viten og vilje besøker drømmene dine. Og det er bare å glemme at man skulle klare å bevise det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg