Sandy Koufax Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Hei. Som overskriften sier. Så er det en nabo vi har som har hatt et samlivsbrudd, bedrift kollaps og generelt taper (MC-fyr). Han trakasserer meg når jeg sover. Har forsøkt å kontakte Politiet, men de ønsker ikke å komme for å be han stoppe. Hva bør jeg gjøre? Personen har holdt på i 7 måneder. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Sandy Koufax skrev (5 minutter siden): Hei. Som overskriften sier. Så er det en nabo vi har som har hatt et samlivsbrudd, bedrift kollaps og generelt taper (MC-fyr). Han trakasserer meg når jeg sover. Har forsøkt å kontakte Politiet, men de ønsker ikke å komme for å be han stoppe. Hva bør jeg gjøre? Personen har holdt på i 7 måneder. Hvordan trakaserer han deg mens du sover? 3 Lenke til kommentar
sam11net Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Salvesen. skrev (4 minutter siden): Hvordan trakaserer han deg mens du sover? også i 7 måneder allerede.... Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 9. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2021 Salvesen. skrev (17 minutter siden): Hvordan trakaserer han deg mens du sover? Nei, jeg har hyppige oppvåkninger på grunn av diabetes og aktivt drømmeliv. Han forsøker å sette inn uønskede handlinger i drømmene når jeg er for trøtt til å reagere. sam11net skrev (13 minutter siden): også i 7 måneder allerede.... Helt siden jeg kom tilbake fra Trondheim til Østlandet. 1 Lenke til kommentar
sam11net Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Sandy Koufax skrev (8 minutter siden): Nei, jeg har hyppige oppvåkninger på grunn av diabetes og aktivt drømmeliv. Han forsøker å sette inn uønskede handlinger i drømmene når jeg er for trøtt til å reagere. Helt siden jeg kom tilbake fra Trondheim til Østlandet. Åja, nå forstår jeg problemet. Har du mulighet å isolere veggene? 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 9. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2021 sam11net skrev (8 minutter siden): Åja, nå forstår jeg problemet. Har du mulighet å isolere veggene? Nei. Og har ingen steder å dra på grunn av Covid. Lenke til kommentar
sam11net Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Sandy Koufax skrev (1 minutt siden): Nei. Og har ingen steder å dra på grunn av Covid. Men du skriver "Vi" har en nabo, hvor mange er dere? Dersom du eier boligen din, så har du jo alle muligheter å isolere. 1 Lenke til kommentar
Poor Old Gil Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Sandy Koufax skrev (25 minutter siden): Nei, jeg har hyppige oppvåkninger på grunn av diabetes og aktivt drømmeliv. Han forsøker å sette inn uønskede handlinger i drømmene når jeg er for trøtt til å reagere. Hvordan foregår det? 4 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Sandy Koufax skrev (9 timer siden): Han forsøker å sette inn uønskede handlinger i drømmene når jeg er for trøtt til å reagere. Har du du vurdert at dette kan være mer et helseproblem enn en juridisk problemstilling? 5 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 10. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2021 sam11net skrev (12 timer siden): Men du skriver "Vi" har en nabo, hvor mange er dere? Dersom du eier boligen din, så har du jo alle muligheter å isolere. Vi er tre. Men de to andre bor i en separat bolig. Og en av dem har mistet hørselen. Kan dessverre ikke isolere midt i Covid grunnet to av personene som er i boligen er i risikogruppen. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Sandy Koufax skrev (13 timer siden): Nei, jeg har hyppige oppvåkninger på grunn av diabetes og aktivt drømmeliv. Han forsøker å sette inn uønskede handlinger i drømmene når jeg er for trøtt til å reagere. Dette forsto jeg lite av, hvordan gjør han dette? Det er jo dette som er viktig, om han evt kan straffes for noe. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 10. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2021 Poor Old Gil skrev (12 timer siden): Hvordan foregår det? Sover i en time eller to, våkner opp, skriver ned drøm (går på toalettet), sover igjen, våkner opp, skriver ned drøm og så videre. Så etter at jeg flyttet til Østlandet, så har jeg opplevd at denne personen som er ganske krakilsk har begynt å være svært aggressiv i fase [skriver ned]. Med uønskede handlinger vedrørende kriminalitet. Antar at han forsøker å sette inn handlingene for at de skal skje i drømmen, så for at de skal skje i virkeligheten. Ønsker at det skal ta slutt. Hva kan man gjøre? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 10. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2021 Skandinav skrev (3 timer siden): Har du du vurdert at dette kan være mer et helseproblem enn en juridisk problemstilling? Det er delvis et helseproblem ja. Jeg lurer på om det kan være et juridisk problemstilling. Salvesen. skrev (1 minutt siden): Dette forsto jeg lite av, hvordan gjør han dette? Det er jo dette som er viktig, om han evt kan straffes for noe. Se ovenfor. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 4 minutes ago, Sandy Koufax said: Så etter at jeg flyttet til Østlandet, så har jeg opplevd at denne personen som er ganske krakilsk har begynt å være svært aggressiv i fase [skriver ned]. Med uønskede handlinger vedrørende kriminalitet. Antar at han forsøker å sette inn handlingene for at de skal skje i drømmen, så for at de skal skje i virkeligheten. Jeg skjønte lite av dette. Han går inn på rommet ditt mens du sover og skriver i drømmeboken din? 2 Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Det høres ut som han besøker drømmene dine, er det han gjør? 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Sandy Koufax skrev (6 minutter siden): Det er delvis et helseproblem ja. Jeg lurer på om det kan være et juridisk problemstilling. Se ovenfor. Ok, her forstår jeg at mine kunnskaper ikke strekker til for å fortsette diskusjonen. Ønsker deg lykke til og håper du får god hjelp! 1 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Han henger opp ekstra fjær i dream catcheren...? Forstår at en slik person oppleves som aggressiv og slitsom, men dette blir på linje med middelalderens beskyldninger om at ei kone har kastet trolldom på kua til en bestemt nabo. Som kunne være sant, men det finnes ingen bestemt straff for slikt i våre dager? 1 1 1 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Jeg prøver å skjønne problemstillingen, men klarer ikke helt det. Er det slik at at naboen hører at du er våken, og roper ting til deg? Hva er det som ropes? Type "vær stille ellers henter jeg balltreet"? Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Sandy Koufax skrev (15 timer siden): Nei, jeg har hyppige oppvåkninger på grunn av diabetes og aktivt drømmeliv. Han forsøker å sette inn uønskede handlinger i drømmene når jeg er for trøtt til å reagere. Dra aluminiumshatten lengre nedover ørene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg