Fingolfin Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Ja, The Shining går nå på NRK2! Nu va du smart! Nu va du vældig smart ka? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrgh du reddet dagen min! du er min guuuuuuuuuuuud takker for opplysningen !!!! :D:D:D Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 the shining er vel den beste versjonen? ondskapens hotell eller hva den nå heter er dårlig.. der er det vel heller ingen som dør tror jeg Lenke til kommentar
falut Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 the shining er vel den beste versjonen? ondskapens hotell eller hva den nå heter er dårlig.. der er det vel heller ingen som dør tror jeg Jo! en som får en øks i brystet. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hva er forskjellen a? Trodde onskapens hotell bare var en norsk tittel på samme film jeg......... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 hmm.. det er mulig.. men har vertfall sett 2 versjoner, en der han går med øks å en anna en der han går med sånn ikke golf kølle med anna dings som ligner golf Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 So Happy what ... har den på DVD.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Dere prater om 2 versjoner?? Er begge med Jack Nicholson? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 nei den andre er med en anna dude som jeg ikke husker hva heter.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 ka noen fortelle hva som skjedde fra klokken 23.00 til 23.10? pappa skulle absolutt se nyherter då, så eg måtte skifte kanal. det var fra då Jack og wendy skulle sankke (då når hun leste alle papirene han hadde skrevet) til ungen (doc..) begynnte med deg Redrum/Murder tullet sitt inn på moren sitt rom... Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Dere prater om 2 versjoner?? Er begge med Jack Nicholson? Den originale er med JN Den andre er en serie som gikk på TVnorge med andre skuespillere Endret 5. januar 2004 av AMDguru1 Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Den første er Kubrick/Nicholson varianten Den andre ble innspilt som tv-serie der Stephen King selv var innvolvert i filminga. Den er mao mye mer tro mot boka. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 the shining er vel den beste versjonen? ondskapens hotell eller hva den nå heter er dårlig.. der er det vel heller ingen som dør tror jeg Jo! en som får en øks i brystet. Tosk, gi en spoilervarsel om du skal ødelegge for folk som ikke har sett filmen. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hvem av de er den beste versjonen? jeg har bare sett den med jn og kan ikke tenke meg en bedre versjon uten han.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Den andre ble innspilt som tv-serie der Stephen King selv var innvolvert i filminga. Den er mao mye mer tro mot boka. Greit nok, men den suger. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Greit nok, men den suger. Støvsugeren også Endret 6. januar 2004 av RottePostei Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hvem av de er den beste versjonen? jeg har bare sett den med jn og kan ikke tenke meg en bedre versjon uten han.. Den med Jack Nicholson er best!! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 the shining er vel den beste versjonen? ondskapens hotell eller hva den nå heter er dårlig.. der er det vel heller ingen som dør tror jeg Jo! en som får en øks i brystet. Tosk, gi en spoilervarsel om du skal ødelegge for folk som ikke har sett filmen. Skal vel strengt talt ikke være nødvenidig med spoilervarsel når filmen kom ut for 24 år siden. Du har hatt nok av tid på å se den... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Miniserien er jo en fryktelig langdradd afære. Greit nok at den kanskjer er mer tro mot boka, men den er kjedelig som fy. Kenny000: Ikke alle som levde i 1980 og har sett den vet du Spoileradvarsel bør man gi uansett hvor gammel filmen er. Alltid noen som ikke har sett den og hva er poenget i å spoile den for dem? Tar uansett ikke lang tid å skrive en spoileradvarsel. Endret 6. januar 2004 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Søren at jeg så denne tråden først i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå