Gjest e8d4f...014 Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Jeg har ubeskyttet samleie med kjæresten ganske ofte og nå den siste uka vært usikker på om jeg har vært gravid. Skulle hatt mensen den 4 mars men den kom ikke som forventet. Men i dag når jeg var på do oppdaget jeg en litt brunaktig farge når jeg hadde tisset (det var ikke mye). Senere gikk jeg i dusjen og ble rød på hånda når jeg vasket meg nedentil. Jeg bruker menskopp så jeg gikk for å sette inn den når jeg var ferdig med å dusje. Jeg satt i stua i undertøy da jeg som vanlig sjekker om jeg har blødd igjennom (altså ikke satt den inn riktig). Og det hadde jeg visst ikke gjort. Så jeg tok den ut og så at det var kommet litt blod oppi den, det var den vanlige fargen jeg pleier å ha men ikke den samme konsistensen. Så det jeg lurer på er om noen vet om det kan være festeblødning eller bare vanlig mens. jente 15 år Anonymous poster hash: e8d4f...014 Lenke til kommentar
Gjest 90a40...783 Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Gjest e8d4f...014 skrev (28 minutter siden): Jeg har ubeskyttet samleie med kjæresten ganske ofte og nå den siste uka vært usikker på om jeg har vært gravid. Skulle hatt mensen den 4 mars men den kom ikke som forventet. Men i dag når jeg var på do oppdaget jeg en litt brunaktig farge når jeg hadde tisset (det var ikke mye). Senere gikk jeg i dusjen og ble rød på hånda når jeg vasket meg nedentil. Jeg bruker menskopp så jeg gikk for å sette inn den når jeg var ferdig med å dusje. Jeg satt i stua i undertøy da jeg som vanlig sjekker om jeg har blødd igjennom (altså ikke satt den inn riktig). Og det hadde jeg visst ikke gjort. Så jeg tok den ut og så at det var kommet litt blod oppi den, det var den vanlige fargen jeg pleier å ha men ikke den samme konsistensen. Så det jeg lurer på er om noen vet om det kan være festeblødning eller bare vanlig mens. jente 15 år Anonymous poster hash: e8d4f...014 Kjøp en test så finner du fort ut av det. Anonymous poster hash: 90a40...783 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Enig, kjøp graviditets test. Evt prat med helsesøster på skolen eller fastlegen din så raskt som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg