akelbo Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Valheim-spiller har gjenskapt Stormwind-havna fra World of Warcraft Lenke til kommentar
Populært innlegg Iki Skrevet 9. mars 2021 Populært innlegg Del Skrevet 9. mars 2021 Det er ganske utrolig hvor mye man kan gjøre med de enkle delene man har allerede, gleder meg til oppdateringen som skal legge til enda mer utvalg. Ble selv ferdig med en mer detaljert stavkirke. Holder for tiden på med å bestemme om jeg skal prøve meg på nidarosdomen eller noe lignende. Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler 16 1 Lenke til kommentar
Player1 Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Heftig. Vurderer selv å prøve det ut! Lenke til kommentar
Leffernan Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Er dette i sandbox? Når jeg prøver å bygge i høyden så ryker jeg fort på leddbegrensningene. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Leffernan skrev (Akkurat nå): Er dette i sandbox? Når jeg prøver å bygge i høyden så ryker jeg fort på leddbegrensningene. Jeg bygde mitt i den normale modusen, på det tidspunktet var jeg ikke klar over at man kunne "jukse". Tror jeg falt til døden minst 50 ganger. Litt inn i spillet får du jern, som du kan kombinere med tre for å lage jernbjelker. Dette lar deg bygge langt høyere, men blir fort veldig dyrt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Herregud så fantastisk flinke folk er! Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Tenk hvordan "WoW 2" kunne sett ut hvis det kom ut i 2021. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) 1 hour ago, Donkey Kong said: Tenk hvordan "WoW 2" kunne sett ut hvis det kom ut i 2021. Hadde sett like datert ut som all ActiBlizz-grafikk. Endret 9. mars 2021 av Zedarius 4 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Har ikke ord..... jeg slet bare med å bygge et firkantet hus haha. 2 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Ja, men dette er gjort med cheats/mods og en spiller uten cheats vil aldri klare å bygge noe tilsvarende uten cheats. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 MysticoN skrev (4 timer siden): Ja, men dette er gjort med cheats/mods og en spiller uten cheats vil aldri klare å bygge noe tilsvarende uten cheats. Det stemmer ikke. Min bygning er bygget helt uten noen cheats, og det vi ser av stormwind ville på ingen måte være umulig. Det ville ta tid, ja, men stein er utrolig lett å få tak i i spillet. Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Ja, lett å få tak i stein. Let's Game It Out viser hvordan å få tak i masse stein Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Det er "veldig" viktig å lage støtter for bærende (tak osv ) konstruksjoner slik at alle parter på på minst "grønt" nivå eller så detter det ned, men det lærer du etter hvert mit første hus så ikke ut haha Lenke til kommentar
mTv @PF9 Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 (endret) Tenk at et team på 5 pers klarer å gjøre så mye riktig i denne sjangeren. Endret 11. mars 2021 av mTv @PF9 . Lenke til kommentar
mTv @PF9 Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 (endret) Iki skrev (På 9.3.2021 den 10.13): Det er ganske utrolig hvor mye man kan gjøre med de enkle delene man har allerede, gleder meg til oppdateringen som skal legge til enda mer utvalg. Ble selv ferdig med en mer detaljert stavkirke. Holder for tiden på med å bestemme om jeg skal prøve meg på nidarosdomen eller noe lignende. Vis skjult innhold Vis skjult innhold Vis skjult innhold Vis skjult innhold Vis skjult innhold Vis skjult innhold Vis skjult innhold Ok, er dette din post på reddit? Endret 11. mars 2021 av mTv @PF9 lenke Lenke til kommentar
Iki Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 mTv @PF9 skrev (2 timer siden): Ok, er dette din post på reddit? Ja. Lyst på bevis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå