AfterGlow Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Bruker du mange faner i nettlesere? Slik gjør Edge fanene mer oversiktlige Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Ingen dum idè. Sidan 16:9-skjermar er blitt standard er det ofte ubrukt rom på begge sider av det du les på. Ei ulempe er at menyen skyv innhaldet til høgre så blir det kanskje litt snodig at det blir sentrert til høgre for midt på skjermen. Eg saknar av og til å kunne ha dobbel fanelinje i toppen av Chrome. Er sikkert mogleg med plugin, men vil helst ikkje ha fleire enn naudsynt. I Windows har eg alltid dobbel taskbar og slår av kombinerfunksjonen. Så sant det lar seg gjere og eg har plass så vil eg unngå å kombinere faner, vindauge eller program. Bruk av fleire Chrome-vindauge er eit alternativ, men ikkje alltid det er så praktisk heller. 1 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Jeg oppdaget for et par dager siden at du nå kan holde tilbake-knappen inne og få historikk på de forrige sidene du har besøkt. Denne har jeg savnet i Edge! Usikker på om den funksjonen kom tilbake helt nylig eller om det bare var i edge legacy den var borte.. Lenke til kommentar
estril amb estil Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 "Microsoft har tidligere uttalt at Edge er den eneste nettleseren som kommer med innebygget støtte for vertikale faner". Vivaldi-nettlesaren har vel hatt denne eigenskapen sidan tidenes morgon. 1 1 Lenke til kommentar
estril amb estil Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Zeph skrev (3 timer siden): Ingen dum idè. Sidan 16:9-skjermar er blitt standard er det ofte ubrukt rom på begge sider av det du les på. Ei ulempe er at menyen skyv innhaldet til høgre så blir det kanskje litt snodig at det blir sentrert til høgre for midt på skjermen. Eg saknar av og til å kunne ha dobbel fanelinje i toppen av Chrome. Er sikkert mogleg med plugin, men vil helst ikkje ha fleire enn naudsynt. I Windows har eg alltid dobbel taskbar og slår av kombinerfunksjonen. Så sant det lar seg gjere og eg har plass så vil eg unngå å kombinere faner, vindauge eller program. Bruk av fleire Chrome-vindauge er eit alternativ, men ikkje alltid det er så praktisk heller. Vivaldi-nettlesaren har mange kjekke faneval (https://help.vivaldi.com/desktop/tabs/tab-stacks/). Om du ikkje likar dei, kan bruk av økter vera eit alternativ (https://help.vivaldi.com/desktop/tabs/session-management/). 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 +1 for Vivaldi-skryt. Har vært en av mine foretrukne nettlesere for desktop siden første offentlig tilgjengelige versjon. Men at Microsoft later som Vivaldi ikke finnes er kanskje ikke så rart med tanke på markedsandelen, og siden de nå kan late som om de er innovative selv. 1 Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Liker best måten det er løst på i Tree Style Tabs plugin'et fra Piro til Firefox (http://piro.sakura.ne.jp/xul/_treestyletab.html.en), men vivaldi sin løsning er og brukbar og Edge sin er og velkomment tilskudd. Med dagens brede skjermer er det bare tull å ikke utnytte bredden til slikt i stedet for høyden da det bare er tomrom eller reklame der uansett... 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Finner extensions i Chrome hvor du får "vertical tabs" Jeg liker å ha de på toppen, lett tilgjengelig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Vivaldi har vel per i dag ikkje ein versjon for iOS? Det er ganske upraktisk sidan eg då må bruke Chrome på telefonen og ting ikkje blir synkronisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå