-RIP-HyPer* Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 pcèn min: amd xp 2400 256mb minne 400mhz Connect3d VGA-Card Radeon 9200SE 128MB DDR AGP DVI TV-Out skjermkort 120gb harddisk har dåke nokon oppgraderings tips? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Om PC'n din er god nok, beror jo på hva du har tenkt å bruke den til. Sånn generelt vil jo den PC'n holde til svært mange formål den............:-) Hvis du skal bruke den til litt heavy spilling burde du kanskje vurdere å bytte grafikkortet ditt...........:-) Endret 5. januar 2004 av Rayline TWB Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hvis du skal bruk maskina til spilling ville jeg nok kjøpt et bedre skjerm kort... kanskje spandert på meg en 512 mb minne brikke ellers er nok maskina di helt bra... er ikke cpu'en din varm, kan du jo overklokke lit Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg ville kjøpt en ram brikke på 256 til (512 til sammen), og et nytt skjermkort hadde også vært ok. Kanskje ett ATI 9600XT? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Mer minne; iallfall 256 MB . Er noe av det første jeg ville investert i. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Hei! hva slags hovedkort kjører dette på da? en rambrikke til hadde jo gjort litt for tunge applikasjoner, men du burde passe på å bli for opptatt av å oppgradere hele tiden.spar pengene til neste store framskritt istedet. Edit: Heh, du tar vel hintet når 4 folk med 3min. mellomrom anbefaler mer minne Endret 5. januar 2004 av jhsveli Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 skal du spille mye kan du oppgradere skjermkortet Lenke til kommentar
LoS Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 er pcen min god nok? Nja, hva syns du? er du fornøyd? Dette spørsmålet kan du spørre deg selv om, det er ingen som kan svare deg på et personlig spørsmål Hadde du vært meg hadde jeg oppgradert, bruker vi maskin til de samme tingene? tvilsomt, det er opp til deg, hvis du syns det går kjempesakte å åpne photoshop så bør du oppgradere, men det sier du jo ingenting om. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Mer minne; iallfall 256 MB . Er noe av det første jeg ville investert i. Som de andre sier kjøp mer minne. Minimum 256 mb til. Kanksje 512mb. Lenke til kommentar
Abbern Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Dagenss sitat: "pc'en er god nok helt til du selv finner ut at den er for dårlig." Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Kanskje en ny ram brikke og et nytt skjermkort hvis du skal kjøpe noe nytt. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Abbern Skrevet 05/01/2004 : 22:21 Dagenss sitat: "pc'en er god nok helt til du selv finner ut at den er for dårlig." Helt korrekt..........:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå