Gå til innhold

bør eg oppgradere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om PC'n din er god nok, beror jo på hva du har tenkt å bruke den til. Sånn generelt vil jo den PC'n holde til svært mange formål den............:-)

Hvis du skal bruke den til litt heavy spilling burde du kanskje vurdere å bytte grafikkortet ditt...........:-)

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Hvis du skal bruk maskina til spilling ville jeg nok kjøpt et bedre skjerm kort... kanskje spandert på meg en 512 mb minne brikke :yes:

ellers er nok maskina di helt bra... er ikke cpu'en din varm, kan du jo overklokke lit :p

Lenke til kommentar

Hei!

hva slags hovedkort kjører dette på da?

en rambrikke til hadde jo gjort litt for tunge applikasjoner, men du burde passe på å bli for opptatt av å oppgradere hele tiden.spar pengene til neste store framskritt istedet.

Edit: Heh, du tar vel hintet når 4 folk med 3min. mellomrom anbefaler mer minne :)

Endret av jhsveli
Lenke til kommentar
er pcen min god nok?

Nja, hva syns du?

er du fornøyd?

Dette spørsmålet kan du spørre deg selv om, det er ingen som kan svare deg på et personlig spørsmål :yes:

Hadde du vært meg hadde jeg oppgradert, bruker vi maskin til de samme tingene? tvilsomt, det er opp til deg, hvis du syns det går kjempesakte å åpne photoshop så bør du oppgradere, men det sier du jo ingenting om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...