kremt Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Mye syting her, som vanlig. Alle har like muligheter til å kjøpe kort, man kan ikke skylde på andre. Skal vedde på at de som klager mest de hadde ikke kjøpt hvis kortene var tilgjengelig på dagen i butikken. Det er flott å klage. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Jeg har prøvd å få tak i kort siden i fjor. Har bestilling inne på 3080, 3060TI og 3060 og ingen av de er levert. Så føler jeg har rett til å klage litt. Skal vel innrømme at det er litt min egen feil siden jeg solgte mitt grafikkort før jeg bestilte 3080, men jeg kunne ikke vite at det skulle bli så dårlig tilgjengelighet. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Du får øve på å bli raskere til å klikke inn ei bestilling. Det er sekundene som teller. Et lite minutt med somling kan føre til flere måneder lenger før varene blir levert. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 (endret) 27 minutes ago, kremt said: Mye syting her, som vanlig. Alle har like muligheter til å kjøpe kort, man kan ikke skylde på andre. Skal vedde på at de som klager mest de hadde ikke kjøpt hvis kortene var tilgjengelig på dagen i butikken. Det er flott å klage. Vil tro at mange av klagene er legitime og da. Er ikke alle som har mulighet til å tråle Internett 24/7, noen av oss jobber faktisk på dagtid også, og har ikke mulighet til å sitte ved skjerm når kortene blir lagt ut for salg. Endret 8. mars 2021 av Ooinaru 5 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 BadCat skrev (20 minutter siden): Du får øve på å bli raskere til å klikke inn ei bestilling. Det er sekundene som teller. Et lite minutt med somling kan føre til flere måneder lenger før varene blir levert. Når jeg bestilte 3080 så hadde jeg ikke kortinformasjon lagret så det tok nok noen sekunder for lang tid. Jeg prøvde nå sist gang med Vipps og det virker som den raskeste måten, men havnet bak i køen fordeom. Ut av de 3 kortene jeg har bestilt er det kun 3060 hvor jeg har forventet levering og de andre står fortsatt som ukjent. Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Fikk mitt 3080 Strix OC til 9250kr ved lansering. Glad for det 👍😊 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 5 hours ago, BadCat said: Nei, det er genialt. En som spiller kan kjøpe en ferdigbygd PC til 25k med 3080 og betale hele PCen med å mine de 16 timene i døgnet han ikke spiller. Det vil ta mange år, siden profitten er noen få kr om dagen om man betaler strømmen selv. 2 Lenke til kommentar
Bragaldo11 Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Sitter å venter på 3060 ti som jeg skull hatt i desember <3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 34 minutes ago, Gunfreak said: Det vil ta mange år, siden profitten er noen få kr om dagen om man betaler strømmen selv. Nå tøyser du fælt. Det er igjen over 80 kr når el er trekt fra. 80*365=29200 kr Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 (endret) 9 minutes ago, BadCat said: Nå tøyser du fælt. Det er igjen over 80 kr når el er trekt fra. 80*365=29200 kr De stedene jeg har lest snakker de om fra 2 til 10kr dagen i profitt etter strøm. Endret 8. mars 2021 av Gunfreak Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Da bør du vurdere ikke å lese der igjen, for det er skivebom. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Når kommer 4080 da? Om 1,5 år? xD Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 35 minutes ago, Gunfreak said: De stedene jeg har lest snakker de om fra 2 til 10kr dagen i profitt etter strøm. Snakker du bare med boomers? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Gunfreak skrev (45 minutter siden): De stedene jeg har lest snakker de om fra 2 til 10kr dagen i profitt etter strøm. Må ikke sammenligne strømprisene i det store utland selv om vi syter å klager her i Norge over dyr strøm har vi faktisk veldig billig strøm. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 3 minutes ago, Dragonlove said: Må ikke sammenligne strømprisene i det store utland selv om vi syter å klager her i Norge over dyr strøm har vi faktisk veldig billig strøm. Var tek.no jeg leste. Lenke til kommentar
hrflikk Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 samme med 308ti og 3090. Det er bitcoin farmene OG mangel på chipper som er problemet. Dette er den nye hverdagen innafor pc gamin.. på tide å gå konsoll, de tar jo mus og key også!! Lenke til kommentar
hrflikk Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Du tar livet av GPUen tilslutt! Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 hrflikk skrev (25 minutter siden): Du tar livet av GPUen tilslutt! Alt tar en slutt Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 1 hour ago, hrflikk said: samme med 308ti og 3090. Det er bitcoin farmene OG mangel på chipper som er problemet. Dette er den nye hverdagen innafor pc gamin.. på tide å gå konsoll, de tar jo mus og key også!! Man miner ikke Bitcoin på grafikkort. Du fortjener nesten medalje og diplom i tullprat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå