Cell_v14 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hei der ute, jeg har tenkt og begynne med C++, men har ikke peiling hva jeg skal kjøpe av program, og kan jo trenge litt tutorials med også. vet dere der ute? Lenke til kommentar
moesen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hei der ute, jeg har tenkt og begynne med C++, men har ikke peiling hva jeg skal kjøpe av program, og kan jo trenge litt tutorials med også.vet dere der ute? Tror ikke du lærer allverden av å bare kjøpe ett program. Alt du trenger er en bok som er god og en compiler. Så er du igang Anbefaler denne boken og Dev-C++ som compiler. Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Daysleper`s glimrende artikkel burde også kunne gi svar på ting du lurer på. Lenke til kommentar
Tassax Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Bruk ingen penger på det før du vet om programmering i c/c++ er noe for deg. Der finnes nok av ressurser som er gratis brukbare for å starte som nybegynner-programmerer i c/c++. Lenke til kommentar
telegeek Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 kjenner dere til noen urls til online tutorials eller bøker om c++ som er gode, har ikke lyst til å kjøpe meg en bok til 500 kr enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå