LMH1 Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 Hei vet det har blitt bedre med brenning i multisession uten ferdigstilling vet med XP og senere har lenge vært problem om man velger multisession vises kun siste man brente, og om man sletter noe blir det ikke overskrivet. Så har noen erfaringer om man kan slette eller overskrivebare plater? eller er eneste kun å formatere platen? Ellers mister kan kapasiteten for vil tro det er praksis mulig men problemet er vel det blir mye plass som brukes unødvendig. Er det noe bedringer på blueray på overskrivbare platene? for syns CDRW og DVDRW ofte har veldig få overskringer før platen blir ubrukelig under 50 hva er vanlig i dag? minnepenn bør holde 1000 overskrivinger eller mere. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Blir ikke helt svaret på spørsmålet ditt, men jeg visste ikke at noen fortsatt brukte CDRW eller DVDRW. For min den tok minnepenner over for godt å vel 15 år siden, eneste jeg har brukt av plater siden var vel å brenne noen DVD-plater for backup av gamle disker. ikke mulig å bare bruke minnepenn og omgå hele problemet? 🙂 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 For CDRW og DVDRW så er eneste alternativ å slette hele plata. DVD-RAM kan slette enkle filer men det er vel et ganske dødt format nå. De krever også DVD-RAM-kompatible spillere. Minnepenner har som nevnt tatt så og si helt over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå