MrMarbles Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 Noen som har erfaringer med den nyeste Sonos Ampen? Driver og vurderer et lite kjøkkenanlegg med Dali Menuet og en grei streameamp. Ingen bruk for highres, BT osv. Bruker veldig ofte å spille musikk fra AppleTVen, og da er det veldig greit å kunne hekte på et system til via AirPlay. Testa med KEF LSX nå denne uka, men ble ikke 100% match med Daliene på stua. KEF er uansett ment for PCen i kjelleren. Forøvrig er KEF helt elendig på software, så Sonos kjennes ut som et mye tryggere valg i så måte Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 (endret) Normalt mister en en god del detaljer i store høyttalere. Man skal ganske høyt opp i pris før en får så veldig mye igjen av en knallbra forsterker. Kilden din, altså hva du spiller av, har også veldig mye å si. For min del har de beste lytteopplevelsene vært med Chesky Ultimate Ears på studio-monitorer (Mackie HR 824) med integrert fast recovery AMP integrert med servo-feedback direkte til amp fra bass-elementet. Prøver man å dytte elementet inn når den er på vil ampen motarbeide deg fordi det ikke harmonerer med innsignalet. Summen ble altså spektakulære detaljer på rimelig lavt volum som jeg kun kan sammenligne med andre studio-monitorer og eller høyttalere til over 120.000 kr pr par. Monitorene har 8,75" bass med passivt element for bass-radiator slik at det høres ut som en sub er koblet til. Forsterkeren er greit matchet til rimelig høy avspilling. Kjøpte dem brukt til 11K, noe som er et steal i pris/kvalitet. Disse er dog nærfelt, så ikke så bra til stue. Det beste og billigste måten å forbedre lyden på er gjerne rombehandling for å fikse frekvensresponsen. Etter dette er bruk av EQ (faselineær) effektivt for å dra ut mer detaljer og få vekk et lag med "ull" fra lyden, men dette krever å ha tunga rett i munnen for å finne noe som er bra til alt du ønsker å spille av. Rommet reflekterer gjerne en god del diskant og en får normalt stående bølger som roter til bass-respons. P.g.a dette bruker jeg mest hodetelefoner. Er så vant med dem at jeg ikke trenger kryssfilter i ampen. Har testet dette da jeg har en Corda-amp, men i utgangspunktet likte jeg ikke at lyden ble mer "flat", men dette gir jo en lyd nærmere høyttalere. Rådet er sånn sett å være obs på å matche utstyr/kilde og ikke investere ujevnt som gir deg høyere pris til lavere lydkvalitet. Ikke la deg lure av svindyre kabler til strøm, høyttaler og signal, da dette vanligvis er mer show enn reell lydkvalitet. Legg pengene der de gir hørbar lydverdi, ikke der de bare fyller lommene til ståle krapyl. Endret 5. mars 2021 av vidor 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 MrMarbles skrev (2 timer siden): Noen som har erfaringer med den nyeste Sonos Ampen? Driver og vurderer et lite kjøkkenanlegg med Dali Menuet og en grei streameamp. Ingen bruk for highres, BT osv. Bruker veldig ofte å spille musikk fra AppleTVen, og da er det veldig greit å kunne hekte på et system til via AirPlay. Testa med KEF LSX nå denne uka, men ble ikke 100% match med Daliene på stua. KEF er uansett ment for PCen i kjelleren. Forøvrig er KEF helt elendig på software, så Sonos kjennes ut som et mye tryggere valg i så måte Jeg ville valgt denne, Bluesound powernode. Har også HDMI... Og nyeste AirPlay. https://www.hifiklubben.se/bluesound-powernode-2i-hdmi-musikanlaggning-med-streaming/blspowernode2iv2bk/ Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 6. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2021 Gouldfan skrev (13 timer siden): Jeg ville valgt denne, Bluesound powernode. Har også HDMI... Og nyeste AirPlay. https://www.hifiklubben.se/bluesound-powernode-2i-hdmi-musikanlaggning-med-streaming/blspowernode2iv2bk/ Skal stå ved spisebordet, enten vendt innover mot stua eller mot kjøkkenet. Så HDMI er ikke et kriterium Men, ja jeg så på den også. Men ampen virket litt i minste laget og prisen har blitt ganske så høy. Vurderte også om jeg heller skulle gå for en XTZ A2 300 + Node 2i. Men da begynner anlegget å ta opp litt plass, selv om det er små komponenter. Så derfor jeg lener mot Sonosen. Så darko sin siste video om Sonos også, og etter å ha plagdes en hel kveld for å prøve å få KEF LSX oppe å gå på nettet mitt (de bare fungerer ikke 5G nettet på Asus ruteren min), så setter jeg bare mer og mer pris at software er godt skrevet og uten feil Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 (endret) 9 hours ago, MrMarbles said: Skal stå ved spisebordet, enten vendt innover mot stua eller mot kjøkkenet. Så HDMI er ikke et kriterium Men, ja jeg så på den også. Men ampen virket litt i minste laget og prisen har blitt ganske så høy. Vurderte også om jeg heller skulle gå for en XTZ A2 300 + Node 2i. Men da begynner anlegget å ta opp litt plass, selv om det er små komponenter. Så derfor jeg lener mot Sonosen. Så darko sin siste video om Sonos også, og etter å ha plagdes en hel kveld for å prøve å få KEF LSX oppe å gå på nettet mitt (de bare fungerer ikke 5G nettet på Asus ruteren min), så setter jeg bare mer og mer pris at software er godt skrevet og uten feil Er litt usikker på om noen av de er 100% stabile med Dali Menuet (4Ohm 86dbwm). Jeg knela en Sonos Amp da jeg testet med mine 4 Ohm nominelle htt. Sjekk med hifi-klubben som fører både Sonos og Dali. Jeg ville uansett vært forsiktig med å plassere ampen inne i noe. Aller helst ville jeg nok enten hatt den på en åpen hylle eller hengt den med veggfestet. Edit: ellers er det jo også en ide å sjekke hvor mye jobb det er å legge nettverkskabler til KEF`ene. Kontra å kjøpe noe nytt som det ikke er sikkert at vil fungere. Sjekk om KEF`ene er stabile når de er koblet med kabel til Asus Routeren. Isåfall er det jo en "enkel sak" å legge opp 2 nettverkskabler sammen med strømmen til hver htt. Personlig kjører jeg kablet nettverk på alt som ikke er batteridrevet. Endret 6. mars 2021 av AveMORphine Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 6. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2021 AveMORphine skrev (38 minutter siden): Er litt usikker på om noen av de er 100% stabile med Dali Menuet (4Ohm 86dbwm). Jeg knela en Sonos Amp da jeg testet med mine 4 Ohm nominelle htt. Sjekk med hifi-klubben som fører både Sonos og Dali. Jeg ville uansett vært forsiktig med å plassere ampen inne i noe. Aller helst ville jeg nok enten hatt den på en åpen hylle eller hengt den med veggfestet. Edit: ellers er det jo også en ide å sjekke hvor mye jobb det er å legge nettverkskabler til KEF`ene. Kontra å kjøpe noe nytt som det ikke er sikkert at vil fungere. Sjekk om KEF`ene er stabile når de er koblet med kabel til Asus Routeren. Isåfall er det jo en "enkel sak" å legge opp 2 nettverkskabler sammen med strømmen til hver htt. Personlig kjører jeg kablet nettverk på alt som ikke er batteridrevet. Ah, jeg fikk KEFene til å fungere til slutt. Jeg bare måtte bruke de på 2.4GHz (etter å ha nullstilt router, skrudd av Mesh, skiftet kanal, skiftet navn på nettverket, oppdatert til siste firmware). Men med tanke på hvor drit hele appen og oppsettet var på et trådløst høyttalersett til 12k var, så har jeg bestemt meg for å holde meg unna n00bs på software fronten Jeg hadde for noen år siden en EC Tana, og den var faktisk enklere å sette opp og bruke, men, softwaren så ut som den var laga på 90-tallet (det var en god del bugs der også, bla, dropouts på wifi, som virkelig ble en deal breaker). Og for å ha sagt det, jeg jobber med data til daglig og har gjort det de siste 15 årene. Så jeg gir meg som regel ikke før jeg har funnet hva problemet faktisk er. Jeg kan ha Sonos Ampen stående fram (iom at den er så liten), eller på veggen under kjøkkenbordet, da den ikke vil være sjenerende der. Ja, jeg så at de Menuetene er krevende. MEN, de vil stort sett bli brukt i samsvar med hovedanlegget i stua. Så det blir mer ett supplerende anlegg, og ergo så er det ikke så stort krav til å spille høyt og med pondus. Så 125W burde være nok for mitt bruk (følte derimot at Powernode ble litt vel i minste laget). Har egentlig mest lyst på Rubicon LCR, men de er jo blitt svindyre ila de 6 siste årene. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 (endret) MrMarbles skrev (1 time siden): Ah, jeg fikk KEFene til å fungere til slutt. Jeg bare måtte bruke de på 2.4GHz (etter å ha nullstilt router, skrudd av Mesh, skiftet kanal, skiftet navn på nettverket, oppdatert til siste firmware). Men med tanke på hvor drit hele appen og oppsettet var på et trådløst høyttalersett til 12k var, så har jeg bestemt meg for å holde meg unna n00bs på software fronten Jeg hadde for noen år siden en EC Tana, og den var faktisk enklere å sette opp og bruke, men, softwaren så ut som den var laga på 90-tallet (det var en god del bugs der også, bla, dropouts på wifi, som virkelig ble en deal breaker). Og for å ha sagt det, jeg jobber med data til daglig og har gjort det de siste 15 årene. Så jeg gir meg som regel ikke før jeg har funnet hva problemet faktisk er. Jeg kan ha Sonos Ampen stående fram (iom at den er så liten), eller på veggen under kjøkkenbordet, da den ikke vil være sjenerende der. Ja, jeg så at de Menuetene er krevende. MEN, de vil stort sett bli brukt i samsvar med hovedanlegget i stua. Så det blir mer ett supplerende anlegg, og ergo så er det ikke så stort krav til å spille høyt og med pondus. Så 125W burde være nok for mitt bruk (følte derimot at Powernode ble litt vel i minste laget). Har egentlig mest lyst på Rubicon LCR, men de er jo blitt svindyre ila de 6 siste årene. Hva med Yamaha 50 eller hva den het? Thomas & Stereo sa at tilogmed lydmåleren Amir gav den skryt. Og Thomas rådet sterkt til den og xtz. Den Yamaha bruker du da som pre og blåtann, nett, streaming hva som helst. Og Xtz A2 300 har mer watt enn du trenger. Og jeg har bare lovord om den. Jeg har den jo selv. Mange foreslår nettop den kombinasjonen. Begge er ca like store også, dvs kompakte. Tror dette er et godt kjøp. Kan importeres. https://www.fyndborsen.se/Stereo/stereo-stereopaket-kombo/yamaha-wxc-50-xtz-edge-a2-300 Endret 6. mars 2021 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 6. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2021 Gouldfan skrev (17 minutter siden): Hva med Yamaha 50 eller hva den het? Thomas & Stereo sa at tilogmed lydmåleren Amir gav den skryt. Og Thomas rådet sterkt til den og xtz. Den Yamaha bruker du da som pre og blåtann, nett, streaming hva som helst. Og Xtz A2 300 har mer watt enn du trenger. Og jeg har bare lovord om den. Jeg har den jo selv. Mange foreslår nettop den kombinasjonen. Begge er ca like store også, dvs kompakte. Tror dette er et godt kjøp. Kan importeres. https://www.fyndborsen.se/Stereo/stereo-stereopaket-kombo/yamaha-wxc-50-xtz-edge-a2-300 Takk for tips! Skal sette meg ned så fort jeg har tid og bli informert 🙂 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 (endret) Med en 4 Ohm nominell htt så bør forsterkeren være 2 Ohm stabil. Det nekter jeg å tro at Yamaha WXA-50 er. Sjekk med hifiklubben om Sonos er det. Følsomheten er ikke så viktig i den sammenhengen da en klasse D amp som oftest ikke bryr seg om lasten er tung eller lett, men 4 ohm nominelle htt er ofte ett problem med rimeligere eller enklere klasse D amper da de ikke er stabile i lav impedanse last. Mine Virgo 5 knela som sagt Sonos Amp uten at de har en spesielt vanskelig impedansekurve. Edit: og jeg spilte ikke høyt. Endret 6. mars 2021 av AveMORphine Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 (endret) AveMORphine skrev (8 minutter siden): Med en 4 Ohm nominell htt så bør forsterkeren være 2 Ohm stabil. Det nekter jeg å tro at Yamaha WXA-50 er. Sjekk med hifiklubben om Sonos er det. Følsomheten er ikke så viktig i den sammenhengen da en klasse D amp som oftest ikke bryr seg om lasten er tung eller lett, men 4 ohm nominelle htt er ofte ett problem med rimeligere eller enklere klasse D amper da de ikke er stabile i lav impedanse last. Mine Virgo 5 knela som sagt Sonos Amp uten at de har en spesielt vanskelig impedansekurve. Edit: og jeg spilte ikke høyt. Nei ikke Yamaha den brukes da som forforsterker fordi den er rimelig, godt likt av både målemafiaen og lyttere og er litt sweitzerkniv streamer og div trådløse evner.. og har samtidig lite støy. Det har jo Amir allerede målt... Xtz har ca nær 300watt i 4 ohm og litt under 150, ca 145 tror jeg i 8 ohm.. Endret 6. mars 2021 av Gouldfan Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 WXA-50 er en amp (med streaming). WXC-50 er en pre amp (med streaming). Så ja WXC-50 med XTZ ampen er no problem. Men WXA-50 direkte til htt er ..... ingen god løsning med de htt. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 (endret) AveMORphine skrev (2 timer siden): WXA-50 er en amp (med streaming). WXC-50 er en pre amp (med streaming). Så ja WXC-50 med XTZ ampen er no problem. Men WXA-50 direkte til htt er ..... ingen god løsning med de htt. Jo du har rett, er så surrete med mange like navn. Den første har pre funksjon også tror jeg. Men unødvendig med den om man har Xtz. Den jeg viste var på pakkesalg da i Sverige, og det er preampen. WxC-50 Endret 6. mars 2021 av Gouldfan Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 7. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2021 AveMORphine skrev (12 timer siden): Med en 4 Ohm nominell htt så bør forsterkeren være 2 Ohm stabil. Det nekter jeg å tro at Yamaha WXA-50 er. Sjekk med hifiklubben om Sonos er det. Følsomheten er ikke så viktig i den sammenhengen da en klasse D amp som oftest ikke bryr seg om lasten er tung eller lett, men 4 ohm nominelle htt er ofte ett problem med rimeligere eller enklere klasse D amper da de ikke er stabile i lav impedanse last. Mine Virgo 5 knela som sagt Sonos Amp uten at de har en spesielt vanskelig impedansekurve. Edit: og jeg spilte ikke høyt. https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/review-and-measurements-of-sonos-amp.6957/ Var litt mixed bag målinger på Sonos Ampen. Men heldigvis var streaming mye bedre enn line-in (som jeg ikke kommer til å bruke). 200W ved 4Ohm virker bra. Men sender på en mail til Klubben og hører med de ang match og om ampen er stabil ned til 2Ohm. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 (endret) MrMarbles skrev (3 timer siden): https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/review-and-measurements-of-sonos-amp.6957/ Var litt mixed bag målinger på Sonos Ampen. Men heldigvis var streaming mye bedre enn line-in (som jeg ikke kommer til å bruke). 200W ved 4Ohm virker bra. Men sender på en mail til Klubben og hører med de ang match og om ampen er stabil ned til 2Ohm. Du har jo uansett fornøyd-garanti på hifiklubben så du kan returnere ampen om du ikke liker den. Jeg vil bare nevne at det er veldig fine høytalere, jeg ville sikret at jeg har nok watt, og bra nok lyd. Kan hende Sonos boksen er bra, men du må nesten prøve det selv. Endret 7. mars 2021 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 11 hours ago, MrMarbles said: https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/review-and-measurements-of-sonos-amp.6957/ Var litt mixed bag målinger på Sonos Ampen. Men heldigvis var streaming mye bedre enn line-in (som jeg ikke kommer til å bruke). 200W ved 4Ohm virker bra. Men sender på en mail til Klubben og hører med de ang match og om ampen er stabil ned til 2Ohm. Analog inn må gå via en AD da all signalbehandling i Sonos skjer i det digitale domene. Så jeg antar at den input er som med mye annet lifestyle orientert utstyr; en afterthought eller i det minste ikke spesielt påkostet da de færreste vil bruke en analog kilde med denne ampen, og for de som gjør det så er det først og fremst tilgangen på en analog master (vinyl) som vil føre til at lyden oppleves bedre. Nesten uavhengig av hvor bra eller dårlig AD blir gjort (noe som egentlig sier mer om de elendige master som blir levert på digital media). 8 hours ago, Gouldfan said: Du har jo uansett fornøyd-garanti på hifiklubben så du kan returnere ampen om du ikke liker den. Jeg vil bare nevne at det er veldig fine høytalere, jeg ville sikret at jeg har nok watt, og bra nok lyd. Kan hende Sonos boksen er bra, men du må nesten prøve det selv. Om Hifiklubben sier at det er no problem, så er det som andre har nevnt her ett trygt kjøp. Både mtp fornøyd garanti, men også mtp høy resale value på Sonos produkter (selv etter ett år eller to om det skulle vise seg å ha lite for seg på sikt). Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Om du er kompetent på Linux så er jo en kombinasjon av f.eks hifi-berry dac2 og en XTZ amp også ett godt alternativ. Da har du i praksis langt større frihet mtp software. Det har skjedd mye i diy streaming software de senere årene, og det tar som oftest ikke lang tid før noen kommer med open source kode som er kompatibel med ting som spotify connect, airplay etc. Fordelen med open source hardware og software som hifiberry ol er jo at du som sluttbruker får full kontroll. Men det er jo også ulempen, da det som oftest krever endel koding for å sette det opp og tilpasse det. https://www.hifiberry.com/shop/bundles/hifiberry-dac-bundle-4/ Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 PCM-1796 som er i DAC 2 HD er helt grei lydmessig (og også et bedre valg i manges øyne enn nyere løsninger som bruker PCM-5122), men som sagt blir det fort litt Linux-tukling på Raspberry, men det er mange som bruker den, så det er litt community, så du er sjelden helt lost om du snubler over noe issues, men du bør ikke være redd for å jobbe litt i et shell. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 9. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2021 AveMORphine skrev (13 timer siden): Om du er kompetent på Linux så er jo en kombinasjon av f.eks hifi-berry dac2 og en XTZ amp også ett godt alternativ. Da har du i praksis langt større frihet mtp software. Det har skjedd mye i diy streaming software de senere årene, og det tar som oftest ikke lang tid før noen kommer med open source kode som er kompatibel med ting som spotify connect, airplay etc. Fordelen med open source hardware og software som hifiberry ol er jo at du som sluttbruker får full kontroll. Men det er jo også ulempen, da det som oftest krever endel koding for å sette det opp og tilpasse det. https://www.hifiberry.com/shop/bundles/hifiberry-dac-bundle-4/ Men støtter den AirPlay 2? Det er nemlig kritsik. Ellers får jeg ikke synca lyden med stua. Dvs. det bli delay. Enn så lenge har jeg ikke tatt meg råd til Roon (gikk ett år med forskjellige trials). Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Så langt ser det ikke ut til at airplay 2 er mulig. Når Shairport sync (open source airplay) kommer med støtten så blir det mulig, men det ser ikke ut til at noen vil uttale seg om når de får det til. Om du vurderer å gå til ROON på sikt? Vær da obs på at ROON ikke tillater å gruppere Sonos, chromecast, airplay eller squeezebox enheter med annet enn andre enheter av samme type. ROON ready enheter, PC`er, SBC implementasjon etc vil fungere med hverandre, men de proprietære løsningene til sonos etc, vil desverre ikke kunne fungere i grupper med annet. Sonos AMP er slik jeg ser det en god løsning for deg om Hifiklubben mener den kan drive htt dine. Hifiklubben har jo levert begge enhetene og bør kjenne til eventuelle "pitfalls" med den komboen. Og som nevnt før, sonos har så langt holdt seg bra i verdi dersom du på sikt finner ut at du vil gå full-on ROON multirom med diverse hifiberry ell. Jeg for min del har ROON lifetime, så hos meg var valget enkelt. For øyeblikket har jeg hovedsystemet med en Odroid C2 koblet til via USB (stue og kjøkken), en RPI2 med hifiberry digi+ koblet til System Audio Saxo 1 Active ("Covid - kontoret"/soverommet) og en RPI4 med hifiberry amp2 som driver ett sett med Bose 151 på terrassen. Alt kjører Dietpi OS med Roonbridge. Odroid`en er også satt opp som Pihole ad blocker. Kommer nok til å felle inn ett sett htt i taket på badet også på sikt, og de vil da bli drevet av nok en hifiberry amp2 ell. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 13. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2021 AveMORphine skrev (På 9.3.2021 den 17.55): Så langt ser det ikke ut til at airplay 2 er mulig. Når Shairport sync (open source airplay) kommer med støtten så blir det mulig, men det ser ikke ut til at noen vil uttale seg om når de får det til. Om du vurderer å gå til ROON på sikt? Vær da obs på at ROON ikke tillater å gruppere Sonos, chromecast, airplay eller squeezebox enheter med annet enn andre enheter av samme type. ROON ready enheter, PC`er, SBC implementasjon etc vil fungere med hverandre, men de proprietære løsningene til sonos etc, vil desverre ikke kunne fungere i grupper med annet. Sonos AMP er slik jeg ser det en god løsning for deg om Hifiklubben mener den kan drive htt dine. Hifiklubben har jo levert begge enhetene og bør kjenne til eventuelle "pitfalls" med den komboen. Og som nevnt før, sonos har så langt holdt seg bra i verdi dersom du på sikt finner ut at du vil gå full-on ROON multirom med diverse hifiberry ell. Jeg for min del har ROON lifetime, så hos meg var valget enkelt. For øyeblikket har jeg hovedsystemet med en Odroid C2 koblet til via USB (stue og kjøkken), en RPI2 med hifiberry digi+ koblet til System Audio Saxo 1 Active ("Covid - kontoret"/soverommet) og en RPI4 med hifiberry amp2 som driver ett sett med Bose 151 på terrassen. Alt kjører Dietpi OS med Roonbridge. Odroid`en er også satt opp som Pihole ad blocker. Kommer nok til å felle inn ett sett htt i taket på badet også på sikt, og de vil da bli drevet av nok en hifiberry amp2 ell. Jeg fikk Roon til å leke med både Devialet forsterkeren og AirPlay 2. Så så lenge sonos utstyr støtter AirPlay 2, evt roon direkte, så går det fint🙂 Med mindre det har skjedd noe på den fronten slik at det ikke funker lengre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå