Minty123 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 jeg bestilte noe feil ram.. og skal returnere til komplett.. men er litt forvirra, jeg sendte returforespørsel, og de sa at jeg fikk en mail om 2-3 dager.. 1 time etterpå lå der denne mailen i inboksen : Hei, Deres angrefristforespørsel er nå godkjent, og du har blitt tildelt retur nr: XXXXX Vennligst vær oppmerksom på at hvert produkt har sitt eget returnr, Vi ber deg lese all informasjon i denne mailen. En vare = ett RMA-nummer To varer = To RMA-nummer Hvert returnr. er gyldig i 14 dager. Merknader: Varenr. Varebeskrivelse 121120Corsair TWINX1024RE-3200LL 1024MB ECC/RE Kit w/two matched CMX512RE-3200LL DIMMs Årsak: Ved et feiltak bestilte jeg ECC ram ---------- Fremgangsmåte for retur av produkt. 1) Fest en kopi/utskrift av godkjent returforespørsel til produktet. 2) Pakk inn varen forsvarlig mot støt og slagskader, orginal emballasje som yttre forpakning. 3) Merk pakken tydelig med returnr. Forsendelser uten tydelig merking vil få en lenger behandlingstid. Konto nr.______________________ (må fylles ut dersom det ikke er oppgitt) Adresse: Komplett.no Østre Kullerød 4 3241 Sandefjord Med vennlig hilsen www.komplett.no 1) fest en kopi/utskrift av godkjent returforespørsel til produktet.. skal jeg da rett å slett bare skrive ut denne mailen og feste den til rammen, for så å pakke inn og sende til komplett ? noen sa jeg fikk noe i posten etter et par dager, det har ikke skjedd å jeg tror de har misforstått litt.. men jeg er fortsatt ganske forvirra.. og der står og merk pakken godt med retur nr.. retur nr. står jo på lappen på insiden.. skal jeg skrive det på utsiden og ? er 15 år og har NULL erfaring med posting av ting, og jeg har aldri måtte returnert noe intill denne gangen Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Skriv ut mailen, fyll inn kontonummer, og legg ved sammen med RAMen. Skriv RMA nummer stort og fint utenpå pakka, og send inn. Etter RAMen har kommet frem til Komplett får du penger på den kontoen du oppgav på skjemaet. -KJ Lenke til kommentar
Musty Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 da jeg en gang returnerte varer til komplett var jeg nesten like forvirra som deg. Jeg fant ut at det var best å gjøre som jevel sier, så jeg skrev rma nr på 4 av sidene på esken, slik at det var nødt til å se det. Og så skrev jeg ut den der lappen og sendte den ved. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 da er det bare å skrive ut da.. det er jo bare ram.. så jeg kan sende det som et stort brev så det går fort.. og selfølgelig polstre brevet godt med boblepapir Lenke til kommentar
Datafyr Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 1) Husk å pakke de inn i antistatisk pose (om de ikke ligger i det) 2) Om det er dyre brikker; send som pakke slik at du har ett sendingsnummer.. Da kan du liksom bevise at du har sendt de og at de er hentet ut, med brev mister du den muligheten. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) sender som norgespakke ja.. er vel billigere og ? brev som veier endel (for det meste i polstring) koster jo mye Endret 5. januar 2004 av PandaMartin Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Ting av en viss verdi, har en "tendens" til å forsvinne i posten...derfor er det beste for deg å sende brikkene rekomandert eller som norgespakke. Begge disse alternativene er forsikret, og dersom pakken skulle forsvinne vil du få en erstatning. Sender du som brev mister du rett på erstatning. Mvh Raimo Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 da blir det nokk norgespakke da men må jeg ned på posten å hente en sånn eske ? dvs pakke inn pånytt der nede ? jeg har nå strevet og pakket inn ramen i en konvolutt Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Nei, du trenger ikke bruke "Postens" Norgespakke. Lag en pakke selv, men send den som pakke. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 jeg tar det på feelingen når jeg kommer ned på postkontoret imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå