Trelkrok Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 (endret) Hei, har Office 365 og lastet opp en excel fil med VBA i Teams. Når filen åpnes i Teams virker ikke VBA men når den åpnes i App virker den. Er det mulig å få til at den åpnes automatisk i app?? Mvh RA Endret 5. mars 2021 av Trelkrok Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 Når du deler filer i Teams brukes SharePoint "under panseret" og det ser ikke ut som det støtter VBA. Lenke til kommentar
Trelkrok Skrevet 7. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2021 (endret) Ja etter flere søk om dette virker ikke dette i online løsningen. Vært kjekt om mann kunne velge "åpne alltid i app/ skrivebord" Fort gjort å klikke på linken i Teams, men da må man stenge ned igjen før så å åpne i app, sukk sukk. Ha en fin kveld Endret 7. mars 2021 av Trelkrok Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 Ja fungerer ikke dessverre, mine ansatte har en "arbeidsdagbok" ift kompetanse som er bygget som ett PP dokument med VBA. Må laste ned for å oppdatere for så å laste opp igjen. Tungvindt... Men teams oppdateres stadig, så kanskje en dag? 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 Trelkrok skrev (15 minutter siden): Vært kjekt om mann kunne velge "åpne alltid i app/ skrivebord" Jeg har det når jeg åpner en Excel-fil via fildelingen til Teams, se bildet under. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå