akelbo Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 Utvikleren mener spillere kommer i mål for fort, men det er ikke spillerne enige i. Nå blir det mer tidkrevende å nå nivåtaket i Marvel's Avengers Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 For de 5 som fortsatt spiller er nok dette fint. 7 Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 (endret) Igjen viser crystal squeenix at de ikke har peiling på live service spill. Det er ikke kunstig forlenget grind av samme j...la aim roboter som redder spillet. Et spill som er heeelt barebones fra før, men faktisk innhold. Kjenner jeg blir kvalm når jeg hører live service.....outriders, anthem etc. Endret 5. mars 2021 av BakaBerg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 9 minutes ago, BakaBerg said: Igjen viser crystal squeenix at de ikke har peiling på live service spill. Det er ikke kunstig forlenget grind av samme j...la aim roboter som redder spillet. Et spill som er heeelt barebones fra før, men faktisk innhold. Kjenner jeg blir kvalm når jeg hører live service.....outriders, anthem etc. Live service er laget for spillutgivere for å tjene masse penger. Ikke laget for å gi spillere et bedre produkt. Det er 100% en negaiv ting. 1 Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 Gunfreak skrev (5 minutter siden): Live service er laget for spillutgivere for å tjene masse penger. Ikke laget for å gi spillere et bedre produkt. Det er 100% en negaiv ting. Nå skal det sies at jeg er 100% hyklersk da jeg digger loot shootere som destiny og division (har tusenvis av timer der). Aldri har jeg betalt for skins eller annet tull men jeg liker destiny veldig godt. Men det har vært mye som ikke er bra. Syns bare forsøkene på å kopiere destiny (med unntak av division) har vært patetiske og slik som du sier. Men jeg fortsetter de to Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 Gunfreak skrev (4 timer siden): Live service er laget for spillutgivere for å tjene masse penger. Ikke laget for å gi spillere et bedre produkt. Det er 100% en negaiv ting. Destiny er kanskje mitt favorittspill noensinne. Jeg har spilt det fast siden det kom i 2014. Så 100 prosent negativt er det ikke. 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 14 minutes ago, CommanderKeen said: Destiny er kanskje mitt favorittspill noensinne. Jeg har spilt det fast siden det kom i 2014. Så 100 prosent negativt er det ikke. De kunne lage destiny uten at det var en live service. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 De tar vel en Ubisoft snart som lar deg betale for å slippe grind 😛 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 Haha. Begynte på dette i går på ps5en. Får se hvor lenge eg gidder. Bob bob spill foreløpig hos meg. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 Gunfreak skrev (1 time siden): De kunne lage destiny uten at det var en live service. De kunne det, men hvorfor? Om du tar to like spill, et live service spill og et som ikke er det, hva gjør live service spillet dårligere? Et meget godt eksempel på dette er å se på Battlefront 1 og 2 fra dice. 1 var ikke live service, 2 var. Battlefront 2 er et fantastisk spill, som har gitt brukerne drøssevis med nytt innhold, helt gratis. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 tanken med live service er jo flott. Spill blir holdt i live i lang tid med kontinuerlig innhold etter launch. Problemet er jo bare at de fleste live service spill som har kommet til nå er knapt ferdig og med nærmest null innhold når de slippes. Så bruker de 1-2 år på å stable på beina et spill med nok innhold til å kalles et spill. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 BakaBerg skrev (9 timer siden): Nå skal det sies at jeg er 100% hyklersk da jeg digger loot shootere som destiny og division (har tusenvis av timer der). Aldri har jeg betalt for skins eller annet tull men jeg liker destiny veldig godt. Men det har vært mye som ikke er bra. Syns bare forsøkene på å kopiere destiny (med unntak av division) har vært patetiske og slik som du sier. Men jeg fortsetter de to Destiny 2 er jo det verste eksempelet av de alle. Det kunne vært skrevet en bok om alt det hinsidige de har gjort med spillet i negativ retning. Tar bort ting for å så legge de til senere mot betaling og ny grind er en gjenganger. Folk er pisse lei og har vært det lenge. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 Destiny har gjort my rart, men også mye bra. Er en grunn til at veldig mange fortsatt spiller.Og pvp er bedre enn i andre live service spill syns jeg. Verste eksempelet er det på ingen måte. Fallout 76. anthem og avengers er MYE verre enn destiny Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 Er jeg helt på bærtur, eller stemmer det ikke at Destiny var et av de første live service spill? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 Gunfreak skrev (21 timer siden): De kunne lage destiny uten at det var en live service. Nei, det hadde ikke vært det spillet jeg elsker. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 BakaBerg skrev (10 timer siden): Destiny har gjort my rart, men også mye bra. Er en grunn til at veldig mange fortsatt spiller.Og pvp er bedre enn i andre live service spill syns jeg. Verste eksempelet er det på ingen måte. Fallout 76. anthem og avengers er MYE verre enn destiny Fallout 76 har faktisk blitt veldig bra. Venter bare på PS5 updaten nå før jeg virkelig gyver løs på det. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 9 minutes ago, CommanderKeen said: Nei, det hadde ikke vært det spillet jeg elsker. Hva er det spillet har som må være live service, live serivce er ene og alene der for å selge mikrotransaksjoner. Og har nullå å si for noe annet. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 Gunfreak skrev (38 minutter siden): Hva er det spillet har som må være live service, live serivce er ene og alene der for å selge mikrotransaksjoner. Og har nullå å si for noe annet. Hva er det egentlig du tror et live service spill er? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 9 minutes ago, CommanderKeen said: Hva er det egentlig du tror et live service spill er? Det svarte jeg deg på. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 Om man skal støtte et spill med nytt innhold i mange mange år så er det naturlig at det må komme penger inn et sted. Battlepass og cosmetic microtransactions er imo ikke så ille. Man velger jo selv om man vil bruke penger. I spill som destiny hvor de tar blodpris for exp packs så er det imo overflødig med microtransactions i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå