JoeDohn Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 NÅ er begeret nådd, nå gidder jeg ikke holde ut med dette møkkaspillet lengre. Jeg liker kunnskapsspill, og jeg forguder fortsatt Backpacker 2 (selv om det ikke funker på win2kp) - det hadde bortimot alt. Jeg gikk så hen og kjøpte BP3 for cirka en måned sia, har spilt det jevnt og trutt siden, men nå gidder jeg bare ikke mer, dette er IKKE verdt pengene. Det er for lett, det er altfor mange bugs i det, det er TÅPELIG i forhold til forgjengerne, det funker ikke på nettet, og nå funker det snyte meg ikke i multiplayer engang - ikke en gang hotseat går an å spille nå. Er det flere enn meg som er misfornøyd med spillet, eller er jeg bare kresen? Hadde mye heller sett en oppdatert utgave av toeren enn denne elendige flash-møkka her. Skikkelig slett arbeid er det. Ikke er det support på spillet heller. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Det vil nok ikke nytte å klage på spillet til utviklerne, men du har vertfall advart oss andre...jeg hadde planer om å kjøpe det men ikke nå lenger. Takk Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Spillet her har også begynt å streike litt...Dog ikke så mye som JayHem sitt....Men jeg irriterer meg over at det ikke funker på nettet! Ellers synes jeg spillet er bra! Bra spm, og oppgaver. Ikke noe å utsette på det! Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Digga forgjengerne, lurte på å skaffe meg 3'ern.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Les Gamer.no sin omtale først. Spillet er rett og slett bare ikke så bra som 2ern. Ingen minispill lengre, jobbene har for få spørsmål, for lite å gjøre i byene (Suvenierer +++). Det er vel egentlig ingen nevneverdige oppdateringer i det hele tatt? Utnyttelse av et bra navn bare Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Kanskje målgruppen for spillet er yngre enn tidligere? Skal ikke uttale meg noe nærmere om det, ettersom jeg ikke har spilt det noe særlig. Skal ikke se bort i fra at folk i 10-14 års-alderen faktisk blir underholdt av spillet i motsetning til "godt voksne" gamere. CarinaE: Hmm. Jeg memorer ditt navn i sammenheng med JayHem's. Er det rent tilfeldig? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Da må de spille på junior vanskelighetsgrad, og den passer bare for 10-12 åringer. De fleste av spørsmålene på normal vanskelighetsgrad er syke! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Neeei, mange av spørsmåla klarer jeg fint - enten fordi jeg vet det eller fordi det ikke er så alt for vanskelig å ressonnere seg frem til dem. Men seriøst; kunne jeg fått et HTML-basert spill med BARE spørsmåla ville jeg heller hatt det enn denne driten. Edit: Og ja, junior-spørsmåla er direkte latterlig enkle. Endret 7. januar 2004 av JayHeM Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Kanskje målgruppen for spillet er yngre enn tidligere? Skal ikke uttale meg noe nærmere om det, ettersom jeg ikke har spilt det noe særlig. Skal ikke se bort i fra at folk i 10-14 års-alderen faktisk blir underholdt av spillet i motsetning til "godt voksne" gamere. CarinaE: Hmm. Jeg memorer ditt navn i sammenheng med JayHem's. Er det rent tilfeldig? Hva mener du nå.....Memorer meg med JayHem.... Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Fant et par til feil her nå...kanskje noen andre som har opplevd det også..Når en får oppg i å "koble" forskjellige ting med hverandre (der en drar de trådene imellom), så hender det at står en tekst der, men resten er hvitt..så trykker en på ok, så får en riktig..men ikke noe poeng..så går det til neste spiller... Og at det kommer opp to like alternativer...f.eks kabal, backgammon,hjerter, backgammon...litt vanskelig å skjønne hvem av de like som er riktig, ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå