MrLuni Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Har ikke fulgt med på TVteknologien de siste årene. Har teknologien blitt sånn at dem FAKTISK har puttet på blåtann på tv slik at man kan koble til trådløst headset? Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 MrLuni skrev (9 minutter siden): Har ikke fulgt med på TVteknologien de siste årene. Har teknologien blitt sånn at dem FAKTISK har puttet på blåtann på tv slik at man kan koble til trådløst headset? Min Samsung qled har dette. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Det er derimot ikkje alle apparat med BT som faktisk har ein fungerande BT. Min LG C8 OLED har BT og eg får kopla til Airpods Pro, men dei mistar forbindelsen støtt og stadig. I følgje internett er det pga. ein elendig BT-modul i TV-en. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2021 ITtraktor skrev (50 minutter siden): Min Samsung qled har dette. Og det funker bra? Prisklasse på tv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Zeph skrev (56 minutter siden): Det er derimot ikkje alle apparat med BT som faktisk har ein fungerande BT. Min LG C8 OLED har BT og eg får kopla til Airpods Pro, men dei mistar forbindelsen støtt og stadig. I følgje internett er det pga. ein elendig BT-modul i TV-en. Slik er LG'n min også. Etter dialog med LG sa de den var berettiget for service, men da var det mer enn BT som var problemet. Nå har problemet med hakking i bildet blitt bedre (trolig SW-oppdatering) og vet ikke om BT-rekkevidden kvalifiserer for utbedring alene? Lenke til kommentar
NULL Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 Svært mange nyere TV-er bruker Bluetooth også til fjernkontrollen, så slik sett er det i utgangspunktet "ikke all verdens ekstra" å få på plass lydstøtte via Bluetooth også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå