Mima Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Mhm.... sitter med et dragon tower som jeg gjerne skulle fått av toppen på... Noen som vet om det fjernes med umbrakonøkkel eller ikke ? Hvilken størrelse er det i såfall ? Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 ehh... toppen på mitt Dragon er satt fast med pop-nagler... Så du kommer nok ingen vei med umbraco Lenke til kommentar
ziller_ Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Du må borre ut de naglene :> Så ta av topplokket, og eventuelt bruke skruer til å feste det med igjen Lenke til kommentar
Mima Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 hva heter de man fjerner naglene med og hvor mye koster det ? kan jeg få kjøpt det på jernia eller lignende ? Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Bruk bare et borr som borrer ut det som er i mitten og hvis den ikke løsner når du har borran ut så vipper du resten ut med en skrutrekker.(metallborr) Lenke til kommentar
Mima Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 har ikke så små borr......det funker ikke Finnes det ikke et eget redskap ? Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Før du fjerner naglene er det superviktig at du tar ut hovedkortet evt. annet inni kabinettet siden du ikke vil ha metalspon flygende rundt i kabinettet og kose seg i elektronikken.. Borr er det enkleste (og rimeligste vist du har borrmaskin) og fjerne popnagler med. Lenke til kommentar
Mima Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Før du fjerner naglene er det superviktig at du tar ut hovedkortet evt. annet inni kabinettet siden du ikke vil ha metalspon flygende rundt i kabinettet og kose seg i elektronikken.. Borr er det enkleste (og rimeligste vist du har borrmaskin) og fjerne popnagler med. metallbor ? XD hva var det igjen... de som går inn det lille hullet ? har ingen som er små nok Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Før du fjerner naglene er det superviktig at du tar ut hovedkortet evt. annet inni kabinettet siden du ikke vil ha metalspon flygende rundt i kabinettet og kose seg i elektronikken.. Borr er det enkleste (og rimeligste vist du har borrmaskin) og fjerne popnagler med. metallbor ? XD hva var det igjen... de som går inn det lille hullet ? har ingen som er små nok Du skal ikke borre gjennom hullet. En stor borr funker best. Du skal bare borre sånn at kransen (den runde ringen på utsiden) løsner fra den delen som går gjennom toppplaten. Du skal ikke borre gjennom kabinettet. Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 hvordan du kan gjøre det Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 men hjelper det bare å ta ut poppnaglene da?, på mitt chieftech så sitter toppen fast i kabinettet Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Er naglene som holder det fast til kabinettet. Men noen ganger kan det sitte djævelsk godt fast. Kan også være festet litt skjulte plasser så let godt før du du leter fram slegga Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 På mitt Chieftec DX01BD miditower var topplokket festet med 8 popnagler. 3 framme, 3 bak og 1 på hver side. Var ikke noe problem å borre dem ut, men vanlige kabinettskruer er ikke store nok til å skrue det fast igjen Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 men vanlige kabinettskruer er ikke store nok til å skrue det fast igjen Skruer nei, man gjenger vel ikke fast popnaglene:) Men du kunne ha brukt selvborrende skruer, eller nye popnagler. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 finnes jo muttere til skruer også Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Planen var jo å bytte ut popnaglene med vanlige M3 kabinettskruer, men de passet jo desverre ikke. Jaja, får stikke innom Billigtema og kjøpe noen M4 skruer da Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Istede for å fjerne hk kan vel man feks ta å dekke til hk, psu, cdrommer og harddisker mens man tar av toppen? Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Slipper igrunnen og borre! Jeg tok og stappet en syl inn i det lille hullet i popnaglen og vridde rund til sidene til toppen datt av. Etter det sitter resten av naglen igjen så den kan du slå ut ved og sette sylen mon den og slå litt med hånden. Når du slår til naglen, husk og dekke til sån at naglen ikke fly vekkk ( jeg stappet en sokk bakom ). Det funket ivertfall fint hos deg Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Istede for å fjerne hk kan vel man feks ta å dekke til hk, psu, cdrommer og harddisker mens man tar av toppen? det kan gå bra men jeg tar det heller ut liker ikke og ta sjangsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå