DIMENOS Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 jeg har kjøpt en abit nf7 HK og når jeg kjøpte den sa de at den er v.2, men åssen kan jeg være 100% sikker at den er v 2. + er det like enkelt å overklokke en 2600 som det er med en 2500? på forhånd takk!! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 står sikkert på boksen som fulte med eller i manualen om det er v2 eller ei.. tror ikke en xp 2600 er like lett å overklokke som en xp 2500 Lenke til kommentar
Zink Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 På kortet mitt er det limt en hvit etikett ved pci slotene- under strek-kodene står versjon. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 På kortet mitt er det limt en hvit etikett ved pci slotene- under strek-kodene står versjon. Det står på alle hovedkort hvilken versjon det er Lenke til kommentar
Zink Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det står på alle hovedkort hvilken versjon det er Nå er vi en smule offtopic vel, 'alle hovedkort' ? - dog, det fins endel OEM-kort, spesielt gamle en må bruke ( kanskje via fcc-nr ) andre midler enn briller evt. lupe for å finne versjon/bios. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det står på alle hovedkort hvilken versjon det er Nå er vi en smule offtopic vel, 'alle hovedkort' ? - dog, det fins endel OEM-kort, spesielt gamle en må bruke ( kanskje via fcc-nr ) andre midler enn briller evt. lupe for å finne versjon/bios. Ja, men en plass på kortet finner man det, enten det er smått eller stor skrift. Jeg fant det til og med på min gamle hp pavillion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå