pierce007 Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Har brukt frem til nå LastPass Free for både mobil og PC. Den muligheten forsvinner nå snart uten å måtte betale. Finnes det noen som er gratis som er "like bra" for både pc og mobil? Evt, hvis jeg nå må betale - anbefales LastPass videre, eller andre? I så tilfelle hvorfor? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Jeg har ikke erfaring med noe annet enn 1Password, men synes det fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Til privat bruk så fungerer den innebygde i chrome overraskende godt, men den knekker på subdomener. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 28. april 2021 Del Skrevet 28. april 2021 (endret) Bitwarden.com ser greit ut. Jeg bruker gratisversjonen på PC. Endret 28. april 2021 av Svein M Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. april 2021 Del Skrevet 28. april 2021 Jeg bruker som de to over meg her nevner Bitwarden. Den er godt designet, funker på telefonen min og er billig i bruk selv med premium. Premium er 10 dollar i måneden, og gir deg så mange fordeler at jeg anbefaler dette selv om du ønsker å beskytte passordene gratis. https://bitwarden.com/pricing/ (trykk på personal hvis den viser business priser) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå