Gå til innhold

helvete jeg må bare spørre om dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-03-13 20:47, Corleone skrev:


Har aldri skjønt folk som irriterer seg over store bokstaver. Synes det er helt idiotisk. Tøff ordbruk, derimot, liker jeg heller ikke.


 

Bruk av store bokstaver over mer enn la oss si 1 ord er irriterende, fordi man roper og vil ha oppmerksomhet. Men også pga. at det forhindrer god lesbarhet. Med capsing blir alle bokstavene like store, noe som øynene ikke er vant til samt at det går tregere å lese teksten.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-13 20:58, borre skrev:

Quote:


On 2002-03-13 20:47, Corleone skrev:


Har aldri skjønt folk som irriterer seg over store bokstaver. Synes det er helt idiotisk. Tøff ordbruk, derimot, liker jeg heller ikke.


 

Bruk av store bokstaver over mer enn la oss si 1 ord er irriterende, fordi man roper og vil ha oppmerksomhet. Men også pga. at det forhindrer god lesbarhet. Med capsing blir alle bokstavene like store, noe som øynene ikke er vant til samt at det går tregere å lese teksten.

 

 

 

Helt enig!

Rope kan man gjøre andre steder.

Lenke til kommentar

Ok. Skjønner. Det er vel bare det at jeg ikke bryr meg så mye som har skapt holdninga mi. Hvis en person ikke står å roper meg i øret, så føler jeg heller ikke at han/hun roper uansett hvor store bokstaver som brukes.

Men jeg er enig med dere i at ord og bokstaver skal brukes rett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...