Populært innlegg TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mars 2021 Populært innlegg Del Skrevet 3. mars 2021 (endret) Jeg skjønner ikke hva som er greie med den hjerten. Man har jo tommelen hvis man liker noe. 😒😒 Helt ærlig, syns det der var en unødvendig ting å pytte inn. Forresten, fra min side, så vil jeg aldri bruke den. Endret 3. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM 10 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Ein kan sikkert diskutere formålet med å kunne reagere på innlegg i det heile tatt, men når ein fyrst har denne muligheita så synes eg det er greit å kunne gi litt meir informasjon. Eg tolkar det slik at tommelen er ein nøytal liker, lyspæra er at du liker at innlegget er informativt, og hjerte må då bety at du liker innlegget emosjonelt sett. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2021 @The Avatar, okei, tommelen er en nøytral liker? Vi oppfatter vist forskjellige her ja. Det er jo lov. For meg har jeg aldri i verden blitt emosjonelt liker her inne på hele Diskusjon.no. Sånn som det er nå, så kan jo Diskusjon.no erstatte de tre symbolene med smilies i steden for, skaper ikke forvirring da. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): @The Avatar, okei, tommelen er en nøytral liker? Vi oppfatter vist forskjellige her ja. Det er jo lov. For meg har jeg aldri i verden blitt emosjonelt liker her inne på hele Diskusjon.no. Nytten av hjertet kjem nok litt ann på kva delar av forumet du frekventerer. Særleg innafor "helse, samliv og kjærlighet" vil det nok være ein del tråder der det passer seg betre med eit hjerte for å vise medkjensle enn ein litt kald tommel. Siste innlegget der eg kunne tenkt meg eit anna reaksjonsikon enn berre tommel eller lyspære i tråden til Merko der mora hans etterkvart oppdaterte tråden med dødsbodskapet. Då kjentes det heilt feil og gi tommel opp, og å reagerer med lyspære virka også heilt feil i ei slik setting. 1 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2021 The Avatar skrev (10 timer siden): Nytten av hjertet kjem nok litt ann på kva delar av forumet du frekventerer. Særleg innafor "helse, samliv og kjærlighet" vil det nok være ein del tråder der det passer seg betre med eit hjerte for å vise medkjensle enn ein litt kald tommel. Siste innlegget der eg kunne tenkt meg eit anna reaksjonsikon enn berre tommel eller lyspære i tråden til Merko der mora hans etterkvart oppdaterte tråden med dødsbodskapet. Då kjentes det heilt feil og gi tommel opp, og å reagerer med lyspære virka også heilt feil i ei slik setting. Jeg ser ikke det som et problem med å vise en tommel i de trådene du nevner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Jeg syns det er nok med bare tommelen. Liker ikke å måtte velge hver gang jeg skal like et innlegg, det er spesielt slitsomt på mobil. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2021 (endret) @Hapi70, enig. Jeg setter pris på innsiktsfullt og tommelen. Det syns jeg er mer enn nok. 😊 Endret 4. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Jeg savner disse. Forumet er ikke helt det samme uten. 1 Lenke til kommentar
Alexander4840 Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Flere måter å enkelt uttrykke støtte/enighet, og gi tilbakemelding, uten å måtte svare, er ypperlig. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Kjøleskap skrev (5 timer siden): Jeg savner disse. Forumet er ikke helt det samme uten. Vi har da fortsatt en ganske lik variant, stjerna er bare bytta ut med et hjerte ❤️ 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Dette er et perfekt eksempel på sjel vs sjelløst. Få tilbake den gamle! 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2021 (endret) Evil-Duck skrev (3 timer siden): Vi har da fortsatt en ganske lik variant, stjerna er bare bytta ut med et hjerte ❤️ Det der skapes bare enda mer forvirredelse. Når det er hjerte der og her. 😵😵 Jeg er enig med @Kjøleskap, få tilbake det det som var. Som jeg sa tidligere. Siden det er blidt slik, da kan man jo bare erstatte de tre med smilies. Sånn at det blir mindre forvirring. Nøytral = 😐 Liker = 😍 Nyttig (innsiktsfullt) = 😎 (fant ikke helt den rette via mobilen, pga min mobil har færre valg med emojier. Det er den nærmeste jeg fant.) Endret 4. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
AntonMarkmus Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 (endret) Syns den er en grei tilbakemelding på innlegg som åpenbart kun er ment til å virtue signalisere, og hvor forfatteren søker et klapp på skuldra eller en premie. Tommelen er forbeholdt innlegg jeg er enig i, og lyspæra for innlegg hvor man i det minste har forsøkt å spikre sammen noe som ligner et argument. Greit da med et tredje alternativ man kan bruke ironisk. Edit: Det er det frekkeste... Endret 4. mars 2021 av AntonMarkmus 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå