Cilleron Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 er det riktig at northbridge har sinnssvak temp? idle: CPU 31 grader NB: 56 grader load: CPU 38 grader NB: 84 grader har et msi 865pe neo2fis2r, og original boxed CPU kjøler. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Oops, det var mye - ta av propellen, fjern goopet og legg på et tynt lag f.eks. Arctic Silver. B.t.w. bios oppdatering kan også hjelpe på sånt. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 har ikke sett etter, men msi påstår at de bare bruker en eller annen form for sølvpasta... Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 men den boxed kjøleren hadde noe som ligna på alufolie under, noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
Donald148 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 eg har den same prosessoren og eg har nesten 50 grader var på warpzone i høstferien og någen på crewe sa d va heilt normalt på boxed Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Dette er en helt normal northbrigde-temperatur på dette kortet, vil ikke nytte å skifte goop. Hadde samme kortet for en tid tilbake og temperaturen sank faktisk med 1 til 2 grader hvis en kobla ut vifte, men å skifte goop hjalp ikke det minste. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 men den boxed kjøleren hadde noe som ligna på alufolie under, noen som vet hva det er? Tror den er der for å beskytte cpu mot vibrasjon og hard behandling - jeg pleier fjerne den, men du har jo ok temp på cpu, og dessuten tror jeg man mister garantien hvis den fjernes. AMD er jo blitt så strenge m.h.t. garanti - t.o.m. strikte retningslinjer for godkjent kjølepasta, hvis jeg er rett informert. Lenke til kommentar
Glenn Østerud Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg har akkurat samme kort, og har omtrent samme temp som deg. Jeg synes ikke dette kortet er veldig stabilt, og hadde vel håpet at det hang sammen med høy temp på NB, men den gang ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå