Peer Grynt Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Jeg får stadig varsel på min PC om at det nå er nytt Radeon programvare klart til å bli lastet ned. Hva er dette? Jeg finner ikke ut hva det er godt for. Når jeg søker på Radeon på disse sidene får jeg opp mye om kryptovaluta og spill. Er Radeon noe jeg trenger når jeg hverken spiller eller kjøper kryptovaluta? Hilsen Peer Grynt :-) Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Du har kanskje et Radeon skjermkort. Ingen grunn til å laste ned noe om alt virker til ditt behov. 1 Lenke til kommentar
Peer Grynt Skrevet 3. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2021 Takk for svar plankeby! Men hvordan ser jeg om jeg har et Radeon skjermkort tro? Det er nok det de vil jeg skal oppgradere, men da gjør jeg ikke det så lenge det virker som det skal 🙂 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Du kan se det i Windows Enhetsbehandling eller du kan sikkert også se det i Radeon Software. 1 Lenke til kommentar
Peer Grynt Skrevet 3. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2021 Ok Svein, da sjekker jeg der 🙂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå