Gå til innhold

Markedet renset forAthlon 64 3000+.


inoan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
He He skal tro om jeg får den ene da , for jeg ser ordren som jeg la inn i morges nå er flyttet til plukkliste

Min ordre som har ligget på vent i mange dager har ligget på plukkliste siden halv sju i mårrest (snart 12 timer siden). Jaja... Får no håpe at de plukker og ikke leker med maskinvaren "min" (blir min når jeg drar kortet ;) )

Endret av Demolish
Lenke til kommentar

etter å ha lest inn her på inleggene så lurer jeg på noen ting her..

 

1. Snekkeren!! driter du penger eller? det er jo steindyrt jo.

2. Hvorfor gidder dere i det hele tatt å få kjøpt dere en prosessor så tidlig siden det ikke har kommet i masseproduskjon så er det jo helt syk pris å betale bare for litt "status" og litt ekstra ytelse som man ikke trenger i det hele tatt..

Lenke til kommentar
etter å ha lest inn her på inleggene så lurer jeg på noen ting her..

 

1. Snekkeren!! driter du penger eller? det er jo steindyrt jo.

2. Hvorfor gidder dere i det hele tatt å få kjøpt dere en prosessor så tidlig siden det ikke har kommet i masseproduskjon så er det jo helt syk pris å betale bare for litt "status" og litt ekstra ytelse som man ikke trenger i det hele tatt..

Vel for siste gang jeg driter ikke penger , men jeg jobber for dem akkurat som alle andre, dessuten kostet cpu og hk ca 3500 og jeg solgte den jeg hadde for 3000 errgo kostet denne oppgraderingen ca 500 kr.

Vitsen?? Jo dette er en hobby der jeg liker å teste ut nye ting og se hva de er gode for og 500 kr hva er det?? Har du bil som hobby er det jo ikke til et dekk engang. :cool: Men gidder ikke svare på dette spørsmålet flere ganger.

Lenke til kommentar
etter å ha lest inn her på inleggene så lurer jeg på noen ting her.. 

 

1. Snekkeren!!  driter du penger eller? det er jo steindyrt jo.

2. Hvorfor gidder dere i det hele tatt å få kjøpt dere en prosessor så tidlig siden det ikke har kommet i masseproduskjon så er det jo helt syk pris å betale bare for litt "status" og litt ekstra ytelse som man ikke trenger i det hele tatt..

Vel for siste gang jeg driter ikke penger , men jeg jobber for dem akkurat som alle andre, dessuten kostet cpu og hk ca 3500 og jeg solgte den jeg hadde for 3000 errgo kostet denne oppgraderingen ca 500 kr.

Vitsen?? Jo dette er en hobby der jeg liker å teste ut nye ting og se hva de er gode for og 500 kr hva er det?? Har du bil som hobby er det jo ikke til et dekk engang. :cool: Men gidder ikke svare på dette spørsmålet flere ganger.

ok. det er jo bare det at det virker som at du bruker så masse penger på datadeler.. men men. kom med tilbakemeldinger når du får lekt deg med den nye prosessoren ;) gleder meg til å høre hva din efaring fra prosessoren er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...