Boralis Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Får sjekke dette i morgen, hadde vert greit om den kom, vannkjølingen og pelten venter Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Får sjekke dette i morgen, hadde vert greit om den kom, vannkjølingen og pelten venter Har du satt deg noen fordommer om hvor langt du vil klare å klokke dette beistet? Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) æsj, oppdaget fort at det ikke var flere igjen jeg, også. faktisk ikke en eneste webshop som har det inne. OG JEG VIL HA DET NÅ! edit: leif Endret 5. januar 2004 av rasgar Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 æsj, oppdaget fort at det ikke var flere igjen jeg, også. faktisk ikke en eneste webshop som har det inne. OG JEG VIL HA DET NÅ! edit: leif Hehe. Kanskje prisene har synket litt når de får den inn, pga større cpuer som kommer inn. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Får sjekke dette i morgen, hadde vert greit om den kom, vannkjølingen og pelten venter Har du satt deg noen fordommer om hvor langt du vil klare å klokke dette beistet? Nei har ikke så store forventninger etter det jeg har lest på div forum ang klokking av denne, men hvem hvet. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) That would have been nice. bedre for økonomien også, som er heller laber for tiden. Edit: reform. Endret 5. januar 2004 av rasgar Lenke til kommentar
inoan Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 3****** 2004-01-05 Plukkliste Ino Nilsen Ordren min ligger til plukkliste. Aner ikke hva det betyr. Bestilte en BOXED prosessor, da de hadde etpar igjen av denne. Kostet bare 100 kr+ i forhold til vanlig. skal ha vaannkjøling. Håper Waterchill passer til Socket 754! Lenke til kommentar
benlen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 ****** ta! Jeg bestilte hos komplett før nyttår, men har ventet på et hovedkort som kommer i dag, men nå har de ikke prosessoren inne lenger! Lenke til kommentar
inoan Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Slik har jeg gjort det: www.hwb.no Hovedkort Asus K8V Deluxe Harddisker Seagate 120 gb 8mb www.komplett.no Powercolor Radeon 9800 Pro Athlon 64 3000+ Pakken fra hardwarebutikken er i posten. Venter den i stavanger fredag. Pakken fra komplett står til plukkliste. Avventer den situasjonen. Lenke til kommentar
Demolish Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Noen som, kan tipse meg hvor den finnes? Ser at Komplett har igjen 4 stk. Boxed, men om det stemmer Det stemmer ganske bra. De fikk dem inn i går.... *glise over at hardware pakken hans blir sendt fra komplett i dag* Lenke til kommentar
inoan Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 *glise over at hardware pakken hans blir sendt fra komplett i dag* Fikk mail idag fra komplett. CPU var utsolgt. Kommer inn i midten av måneden. Argh... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Fikk bekreftelse fra komplett i dag, mitt eks er sendt fra dem Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Flott! Får min pc imårra! det blir KJEKT..! R9800XT 1024mb ram AMD 64 3000+ osv.. Lenke til kommentar
inoan Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Gullegutt; det kan jeg forstå Nøyde meg med Raden 9800Pro. Synes ikke det er verdt det ekstra for XT versjonen. Men det er både en smaks- og lommeboksak. Tror Komplett sliter litt. De klarer ikke oppdatere antall på 3000+ like fort som folk bestiller dem. Jævlig irriterende for, kremt, de som hadde bestilt når de var på lager og som får mail etterpå at de er utsolgt!! Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Gullegutt; det kan jeg forstå Nøyde meg med Raden 9800Pro. Synes ikke det er verdt det ekstra for XT versjonen. Men det er både en smaks- og lommeboksak. Tror Komplett sliter litt. De klarer ikke oppdatere antall på 3000+ like fort som folk bestiller dem. Jævlig irriterende for, kremt, de som hadde bestilt når de var på lager og som får mail etterpå at de er utsolgt!! Det er vel mer AMD sin skyld, da ikke klarer å produsere like mange som blir solgt. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 det er vel vår skyld som kjøper så mye Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Fikk bekreftelse fra komplett i dag, mitt eks er sendt fra dem hvilket hk skal du teste den på?når kommer resultatene?tipper du holder på just nu Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) ser nesten ut som om PM DATA har en 122903 AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz Socket 754 512 KB cache 2310.00 NY 1 Blir vell rift om denne tenker jeg ,ikke til den prisen sier jeg,kjøper eller en hos ps data til en halv høvding mindre.Edit:når den kommer der. Endret 6. januar 2004 av guttorm Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Fikk bekreftelse fra komplett i dag, mitt eks er sendt fra dem hvilket hk skal du teste den på?når kommer resultatene?tipper du holder på just nu Vel den ble sendt fra komplett i dag så da er det vel vanskelig for meg å holde på nå med mindre jeg er med i pakken Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Fikk bekreftelse fra komplett i dag, mitt eks er sendt fra dem hvilket hk skal du teste den på?når kommer resultatene?tipper du holder på just nu Vel den ble sendt fra komplett i dag så da er det vel vanskelig for meg å holde på nå med mindre jeg er med i pakken ok,jeg forstod det sånt at du kom til å få den i dag,har ikke sett meg inn i hvor du bor,kontra lokala til komplett,men hadde du hatt den,så hadde du holdt på,inrømm det . Så foresten at det er en utfordring i å klokke 3400+,spennende men litt dyrt enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå