Gå til innhold

Markedet renset forAthlon 64 3000+.


inoan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3****** 2004-01-05 Plukkliste Ino Nilsen

 

Ordren min ligger til plukkliste. Aner ikke hva det betyr. Bestilte en BOXED prosessor, da de hadde etpar igjen av denne. Kostet bare 100 kr+ i forhold til vanlig. skal ha vaannkjøling.

 

Håper Waterchill passer til Socket 754! :blush:

Lenke til kommentar

Slik har jeg gjort det:

 

www.hwb.no

 

Hovedkort Asus K8V Deluxe

Harddisker Seagate 120 gb 8mb

 

www.komplett.no

 

Powercolor Radeon 9800 Pro

Athlon 64 3000+

 

 

 

Pakken fra hardwarebutikken er i posten. Venter den i stavanger fredag.

Pakken fra komplett står til plukkliste. Avventer den situasjonen.

Lenke til kommentar

Gullegutt; det kan jeg forstå :)

 

Nøyde meg med Raden 9800Pro. Synes ikke det er verdt det ekstra for XT versjonen. Men det er både en smaks- og lommeboksak.

 

Tror Komplett sliter litt. De klarer ikke oppdatere antall på 3000+ like fort som folk bestiller dem. Jævlig irriterende for, kremt, de som hadde bestilt når de var på lager og som får mail etterpå at de er utsolgt!! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gullegutt; det kan jeg forstå :)

 

Nøyde meg med Raden 9800Pro. Synes ikke det er verdt det ekstra for XT versjonen. Men det er både en smaks- og lommeboksak.

 

Tror Komplett sliter litt. De klarer ikke oppdatere antall på 3000+ like fort som folk bestiller dem. Jævlig irriterende for, kremt, de som hadde bestilt når de var på lager og som får mail etterpå at de er utsolgt!! :thumbdown:

Det er vel mer AMD sin skyld, da ikke klarer å produsere like mange som blir solgt.

Lenke til kommentar
Fikk bekreftelse fra komplett i dag, mitt eks er sendt fra dem :thumbs:  :thumbs:

hvilket hk skal du teste den på?når kommer resultatene?tipper du holder på just nu :thumbup:

Vel den ble sendt fra komplett i dag så da er det vel vanskelig for meg å holde på nå med mindre jeg er med i pakken :p:p

ok,jeg forstod det sånt at du kom til å få den i dag,har ikke sett meg inn i hvor du bor,kontra lokala til komplett,men hadde du hatt den,så hadde du holdt på,inrømm det ;) .

 

Så foresten at det er en utfordring i å klokke 3400+,spennende men litt dyrt enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...