Gå til innhold

Hardisk forsvunnet

Anbefalte innlegg

Har XP installert på IDE-disk og alle spill liggende på en SATA-disk. I dag var plutselig SATA-disken borte vekk. Den dekteteres under oppstart, men windows vil ikke vedkjenne seg den. Vet den var der i går, så jeg forsøkte XP's gjennopprettingsprogram for å tilbakestille alt til gårsdagen. Fikk da beskjed om at ting vedrørende F: kunne den ikke noe med ettersom den var borte.

Hva gjør jeg nå?

Har tidligere hatt litt problemer med at den enkelte ganger ikke finnes under oppstart, men nå som den finnes under oppstart burde den jo komme frem ett eller annet sted i windows?

-Vegar

Hum... Der dukket den opp igjen.... Avinstallerte scsi/raid driveren og flyttet disken fra port 1 til port 2. Vet ikke hva som gjorde susen, men nå er den der i alle fall.

SATA forekommer meg som utrolig umodent foreløpig. Er det flere enn meg som sliter?

Endret av Format71
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm...installerte en harddisk, men alt finka fint...før jeg skrudde av..da var disken vekke

feilen var t jeg ikke LAGRET i bios etter at pc fant den.....jeg fjenet den fra systemet, og installerte på nytt..DENNE gang lagret jeg forandringer i bios..og alt er ok

po**er det var ikke helt det rette svaret:, er signalkabelen litt løs kanskje?

Endret av div_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...