eiriksen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Var litt i lykkerus i dag når jeg endelig kunne få bestille noen sårt trengte produkter til pcen, men så oppdaget jeg nå at to av dem var ubekreftet, de visste ikke når de ville få dem inn. Hvordan går jeg da så frem for å annulere kjøpet? Edit: kan legge til at de ikke har godkjent ordren enda Endret 5. januar 2004 av eiriksen Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Du ringer eller mailer dem ang. slettingen av ordren! ... gjerne ring. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Du ringer eller mailer dem ang. slettingen av ordren! ... gjerne ring. Jaja, føler meg litt som en liten newbie her nå Er det noen hos dem nå, eller har de sluttet for dagen, eller har de satt opp slik at de får mail hjem også? Lenke til kommentar
audunr Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Neppe, så ring dem i morgen, det er greie folk. MVH Audun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå