goggys Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg har en maxtor 160gb ide harddisk som lager en rar litt høy lyd. Lydene kommer som regel når jeg instalerer noe. Kan den være defekt'? Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 jeg har også maxtor harddisc på 160 giga og får også den lyden når jeg kopierer av og til. tror ikke du har noe å frykte. Det er ganske vanlig at dette skjer. Men hvis du synes lyden er veldig plagsom og at den er veldig høy så kanskje du får en ny hdd igjen på garantien! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 det kan være att lagrene er slitte og dermed lager en kvinende lyd.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 kliss ny disk her (160gigg), samme lyd når den jobber... tror det er vanlig Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 har 2x160giga maxtor di bråker når dæm jobber ja Lenke til kommentar
goggys Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 er det normalt at de bråker mer enn hele pc-en? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 er det normalt at de bråker mer enn hele pc-en? jepp alle jeg kjenner så har maxtor sier dæm bråker..men er ikke noe galt med dæm..men ser utt så varmere di blir jo mere bråker di..så jeg har 2 vifter rett foran diskan.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 her er det iallefall normalt, de er jo værre en wd sine disker hvis man bruker dem som systemdisk Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg hadde også en Maxtor den lagde også en masse rare lyder men plutselig bare stoppa den ): men jeg gir forsovit ****** får nå går maskinen mye mer stille også var det jo bare en 60Gb som var noe jeg hadde kjøpt brukt av en fyr for 200 Kroner Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg har en maxtor 160gb ide harddisk som lager en rar litt høy lyd. Lydene kommer som regel når jeg instalerer noe. Kan den være defekt'? Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det En litt høyfrekvent hvinende lyd er veldig normalt når det kommer til maxtor. Hvis dere hører godt etter vil det også være en antydning til litt bråk selv om disken bare står idle. Så det er ingenting å frykte. Min 200 Gb oppfører seg på akkurat samme måten. Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hmh.. Jeg har én maxtor 120GB sata, og har ALDRI hatt problemer med støy fra den ass.. Skjønner ikke hva folk kviner over, jeg.. Men det er vel kanskje noe heeelt annet med den 160GB'en? Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Maxtor 160'n min bråkte nå jævli første dag jeg hadde den... men jeg satte den bare på Silent-mode. Taper litt performance på det, med det er verdt det! (det er en Pata disk) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 dere burde sjekke max boost et progg som øker harddisk ytelsen betraktlig i følge maxtor Lenke til kommentar
goggys Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Maxtor 160'n min bråkte nå jævli første dag jeg hadde den... men jeg satte den bare på Silent-mode. Taper litt performance på det, med det er verdt det! (det er en Pata disk) Hvordan setter du HD-en i silent mode? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå