azidG Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hei Har en mobil med telenor bedrift abbn. kjøpt på slikt tilbud med 18mnd binding for noen mnd siden. Så lurer jeg på om jeg kan kjøpe en ny telefon nå på disse tilbudene som forutsetter privat+/bedrift nytegning/videreføring, fordi jeg har bedrift abbn. (videreføre), og så bare ta sim-kortet ut av den gamle og sette i den nye. Ble kanskje litt knotete skrevet, men jaja, håper noen forstår spm. mitt Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg har også lurt lenge på dette, hvis du spør om det jeg tror du gjør. Men det virker ganske rart om det går an? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Du kan ikke kjøpe ny telefon med bindingstid på samme nummer, før det er tre måneder igjen av bindingstiden. Lenke til kommentar
azidG Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Ok, takk for svar Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 du må nok vente til bindingstiden er over.... eller du må opprette et nytt nr med 18 mnd binding.... Lenke til kommentar
mobman Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 stemmer nok d missA:) man kan IKKE ha 2 bindinger på samme mobilnummer gående paralelt...... mange som lurer på dette men svaret burde være rimelig logisk da..... Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 ja det sier seg jo egentlig selv.... men ikke alle som vet vettu dessuten hadde det vært slik så hadde vel folk kjøpt seg tlf i hytt og pine tror jeg.... godt det ikke er sånn... men bindingstiden kunne gjerne gått ned til 12 mnd istedetfor 18... syns det er litt mye jeg... Lenke til kommentar
docbilbo Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 som nevnt ovenfor kan du ikke ha paralell binding slik at du får to telefoner. ellers en korreksjon på når en kan kjøpe ny tlf; ved privat abo hos ihvertfall telenor/netcom og forøvrig tele2 så vidt jeg vet kan man videreføre (og få ny tlf) tidligst når det er 1 mnd igjen av binding. på bedrift avtalene hos de samme selskapene kan man vidreføre når man har alt ifra 1 år igjen til 3 mnd , avhengig av avtale man har. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 ja det sier seg jo egentlig selv.... men ikke alle som vet vettu dessuten hadde det vært slik så hadde vel folk kjøpt seg tlf i hytt og pine tror jeg.... godt det ikke er sånn... men bindingstiden kunne gjerne gått ned til 12 mnd istedetfor 18... syns det er litt mye jeg... Leste på text-tv at dte var noe lov-greier som skulel prøve å forby teelnor den laneg bindingstiden.. At det skulle være lov¨å ha maks 18 mnd. som bindingstid.. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 p&t og telenor har ikke blitt enige. det eneste som har komme fram er at det skal være lik pris å ende en binding uansett hvor man er i bindingstiden... Lenke til kommentar
mphones Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hei Har en mobil med telenor bedrift abbn. kjøpt på slikt tilbud med 18mnd binding for noen mnd siden. Så lurer jeg på om jeg kan kjøpe en ny telefon nå på disse tilbudene som forutsetter privat+/bedrift nytegning/videreføring, fordi jeg har bedrift abbn. (videreføre), og så bare ta sim-kortet ut av den gamle og sette i den nye. Ble kanskje litt knotete skrevet, men jaja, håper noen forstår spm. mitt Noen som har erfaringer med dette? Du kan jo skaffe deg "Tvilling-SIM", men da blir du sittende me 2 telefoner.... (Kanskje ikke det du er ute etter.) Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 det han prøver å si er: har binding på en mobil som er kjøpt for noen måneder siden, kan jeg da kjøpe ny tlf og binde abb mitt igjen ? svaret er nei,- du må vente til 18 måneder er ute (= Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Eller så må du vente til det har gått 11måneder og 1 dag.. Det gjelder netcom ihvertfall, men du hadde jo telenor.. Ring den døgnåpne kundeservicen de reklamerer for og spør de selv.. Endret 11. januar 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 du får samme svaret som jeg ga i threaden ovenfor (= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå