Gå til innhold

To Telefoner På Samme Abbn.


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en mobil med telenor bedrift abbn. kjøpt på slikt tilbud med 18mnd binding for noen mnd siden. Så lurer jeg på om jeg kan kjøpe en ny telefon nå på disse tilbudene som forutsetter privat+/bedrift nytegning/videreføring, fordi jeg har bedrift abbn. (videreføre), og så bare ta sim-kortet ut av den gamle og sette i den nye.

 

Ble kanskje litt knotete skrevet, men jaja, håper noen forstår spm. mitt :)

 

Noen som har erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

som nevnt ovenfor kan du ikke ha paralell binding slik at du får to telefoner. ellers en korreksjon på når en kan kjøpe ny tlf; ved privat abo hos ihvertfall telenor/netcom og forøvrig tele2 så vidt jeg vet kan man videreføre (og få ny tlf) tidligst når det er 1 mnd igjen av binding. på bedrift avtalene hos de samme selskapene kan man vidreføre når man har alt ifra 1 år igjen til 3 mnd , avhengig av avtale man har.

Lenke til kommentar
ja det sier seg jo egentlig selv.... men ikke alle som vet vettu :D

 

dessuten hadde det vært slik så hadde vel folk kjøpt seg tlf i hytt og pine tror jeg.... godt det ikke er sånn... men bindingstiden kunne gjerne gått ned til 12 mnd istedetfor 18... syns det er litt mye jeg...

 

:green:

Leste på text-tv at dte var noe lov-greier som skulel prøve å forby teelnor den laneg bindingstiden.. At det skulle være lov¨å ha maks 18 mnd. som bindingstid..

Lenke til kommentar
Hei

 

Har en mobil med telenor bedrift abbn. kjøpt på slikt tilbud med 18mnd binding for noen mnd siden. Så lurer jeg på om jeg kan kjøpe en ny telefon nå på disse tilbudene som forutsetter privat+/bedrift nytegning/videreføring, fordi jeg har bedrift abbn. (videreføre), og så bare ta sim-kortet ut av den gamle og sette i den nye.

 

Ble kanskje litt knotete skrevet, men jaja, håper noen forstår spm. mitt :)

 

Noen som har erfaringer med dette?

Du kan jo skaffe deg "Tvilling-SIM", men da blir du sittende me 2 telefoner.... (Kanskje ikke det du er ute etter.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...