AshtraY Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) hei skal ha eit trådlaust nettverk heime no(stasjonære maskiner).. Det skal brukast til deling av telenor ADSL 704/128 1 trådlaust router/aksesspunkt. 2x nettverks kort til stasjonær PC. ALT skal være fra Komplett.no Og alt skal være det samme merket. Erfaringar = Innstallasjonen av nettverket skal være enkelt og godt ..uhm er SMC bra? 3com? MAKS pris er 2000,- helst ungå å komme så høgt takker og bukker for svar. Endret 5. januar 2004 av AshtraY Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Denne vil jeg har: SMC Barricade Broadband Router 4P switch, UPnP, SPI firewall, print server Da har du det beste fra alle verdener. 4 porters switch UPnP Veldig greit å ha hvis du hoster spill og vil delta selv fra en annen maskin. Printer server Alle kan dele printeren uten at en maskin må stå oppe. Firewall Vet ikke om jeg ville sattset livet mitt på den, men alt hjelper. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) er det en trådløs router då? eller har eg misforstått litt? kan ein ha ein vanleg router med trådløs nettverks kort? Endret 5. januar 2004 av AshtraY Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Nei, du har ikke misforstått..Det var ikke noe trålåst med den SMC`en... Her har du en MEGET god, billig og stabil 54mbit TRÅDLØS aksesspunkt. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...9&GrpID=16&s=pl Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Du har rett! Hmm... Finner ikke den saken... Mener å huske at... Vel, jeg så på en tråløs sak med 4 porter og UPnP til rundt 1000,- hos Komplett. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Yeahright Unnskyldning godtatt Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Goody. Har sjekket litt nå. Og finner den ikke! Tror jeg må ringe Datakjeden i morgen, eller stikke ned å se etter selv. For jeg vil ha den jeg mente å poste. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) kva nettverkskort passer best til den asusen? husk stasjonær og en ting til, blir det trådlause nettverkskortet en slags erstatter for det vanlege nettverkskortet(non trådlaust)? altså då eg skal på lan osv, då er det vel litt greit å ha kabel connection yes? har eit integrert nettverkskort, kan vell ha begge "operativ" på en gong? eller hur? Endret 5. januar 2004 av AshtraY Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ja, d går fint og ha Både trådløst og "non"trådløst på en og samme gang! Jeg snakker av er faring [os:XPpro]. Hvilket type trådløst nettverkskort du velger er egentlig det samme..Pass på at d stemmer med hastigheten accsses pointen støter og at det passer i en standar PCI kort! Lykke til! Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ehrm... Alle med litt erfaring vet jo at ikke alle kort går omverandre. Spør hva de anbefaler i butikken. Tenker de har fått litt klager hvis de tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå