sam11net Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Sitat How do I export passwords from my iPhone to my Windows laptop? I have an iPhone. I would like to export my passwords from my phone to my Windows 10 computer. Is this possible? I've looked at keychain and whatnot, but it's not working for me. Help? Sitat Hey, I see that you're looking to export passwords to your Windows 10 computer. I'll be happy to help out. This is not possible for iCloud Keychain. However, you can view passwords stored with iCloud Keychain by using the steps under "How to view passwords stored in iCloud Keychain" here: Set up iCloud Keychain - Apple Support. Have a great day. Fant dette på nettet. Er det virkelig slik at det er teknisk umulig å overføre passord jeg har på mobilen/iphone til min laptop/chrome? Finnes det ingen 3part program som kan gjøre dette? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Hvis det er Chrome du også benytter på iPhone så bør det ikke være noe problem, da er det bare å ha de lagret i en Gmail konto. Men bruker du Safari så nekter nok Apple å gi den muligheten til noen. Lenke til kommentar
sam11net Skrevet 1. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2021 AndersT2 skrev (10 minutter siden): Hvis det er Chrome du også benytter på iPhone så bør det ikke være noe problem, da er det bare å ha de lagret i en Gmail konto. Men bruker du Safari så nekter nok Apple å gi den muligheten til noen. ser jeg glemte å skrive det, bruker safari på iphone. Ingen 3part programmer som kan hjelpe heller ? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Ser ut som det kan gjøres, men nokså tidkrevende kanskje: https://www.quora.com/How-can-I-import-my-passwords-from-safari-into-Chrome Blir vel da å først overføre til chrome på iPhone, og da ha en gmail konto tilkoblet den så bør det kunne hentes opp igjen på Chrome hvor som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå