akelbo Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 – Vi har ikke laget den versjonen. The Sinking City-utvikleren vil ikke at du kjøper spillet på Steam Lenke til kommentar
Puzzlefuzz Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 En fransk domstol har gitt utgiveren rett. Hvilke andre svar trenger jeg? De tre tingene som mangler på spillet akkurat nå, er for meg helt irrelevante, så jeg har ihvertfall lagt spillet på min wishlist, med god samvittighet. Om man leser litt på Steam, så ser man at synspunktene rundt hele saken er ganske delte, og da velger jeg å forholde meg til en rettslig avgjørelse. 2 Lenke til kommentar
Realityhexor Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Synes det er rart at artikkelen oppfordrer å lytte til taper av en rettskjennelse? Kunne vært skrevet annerledes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 (endret) Puzzlefuzz skrev (19 timer siden): En fransk domstol har gitt utgiveren rett. Hvilke andre svar trenger jeg? De tre tingene som mangler på spillet akkurat nå, er for meg helt irrelevante, så jeg har ihvertfall lagt spillet på min wishlist, med god samvittighet. Om man leser litt på Steam, så ser man at synspunktene rundt hele saken er ganske delte, og da velger jeg å forholde meg til en rettslig avgjørelse. Er vist en ankesak i gang, så vi får se hva høyere instanser sier.. Vanskelig å si noe om den utgiveren. Endret 2. mars 2021 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Spillet er i alle fall ikke å finne på Steam i skrivende stund. Om dette er som følge av Steam selv, utgiveren eller pga. anken er vanskelig å si. Lenke til kommentar
The_Swordman1 Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 For meg så håper jeg Frogwares vinner rettsaken med tanke på at Nacon/BigBen gjorde så mye feil mot dem og gikk langt for å stjele IP-en til Frogwares og selge den som sitt eget spill på steam uten Frogwares Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 (endret) Milarwen skrev (På 3.3.2021 den 2.09): Spillet er i alle fall ikke å finne på Steam i skrivende stund. Om dette er som følge av Steam selv, utgiveren eller pga. anken er vanskelig å si. Frogwares sendte DMCA til Steam: https://www.gamesindustry.biz/articles/2021-03-03-frogwares-issues-dmca-takedown-to-remove-the-sinking-city-from-steam Sitat The Sinking City has now been removed from Steam, following an ongoing dispute between developer Frogwares and publisher Nacon. Frogwares had to issue a DMCA takedown in order for its own game to be removed from the store, Vice reported. At the time of writing, The Sinking City can't be found on Steam. Endret 4. mars 2021 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
bremarv Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Det blir vel feil å si at Nacon har sitt på det tørre. Artikkelen det linkes til sier jo bare at Frogwares ikke hadde lov til å fjerne spillet fra butikkene inntil det var fastsatt om Nacon hadde brutt kontrakten eller ikke. Quote The court has said the contract must be continued until a decision has been made on whether Nacon breached its agreement, as Frogwares alleges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå