speed-man Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) jeg har en gammel amd athlon 1.33 ghz stående... jeg vil oppgradere den men vet ikke helt hva jeg skal satse på... bør jeg kjøpe et oppgraderingsett eller kjøpe delene for seg selv....... fra før har jeg: -skjermkort (Nvidia geforce fx 4200 ti) Endret 5. januar 2004 av speed-man Lenke til kommentar
Abbern Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Oppgraderingssett er kjekt, ettersom det blir litt billigere(når forhandleren får solgt mye), og fordi man vet at alt passer. Men kjøper man oppgraderingssett, så får man ikke akkurat hva man vil ha hvis man er kresen. Lenke til kommentar
speed-man Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 nei det ser jeg jo men så var det jo ganske billig da.....hva derre synst om det settet der da?? Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 jo.. en fin pakke... fin pris.. slå til! Lenke til kommentar
wede-man Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Nei! Ikkje kjøp oppgraderingspakke! Prøv å summere enkeltkomponentene, så ser du at det blir billigare. I ditt tilfelle blir prisen kr 3 542,43 viss du kjøper enkeltkomponenter. (Sparer 130) Prøv sjøl. Les forøvrig denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=189108&hl= Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 enig med wrede-man:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå