Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt å se at du tar kritikken med et smil :)

Må innrømme at jeg synes den var litt glorete selv, men man må jo starte et sted. Du får trøste deg med at alle har vært nybegynnere en gang, og at til og med de erfarne gutta her har noen mislykkede forsøk en gang i blant.

Stå på :thumbs:

Lenke til kommentar
Ok, jeg gjentar det nok en gang: IKKE BRUK MØRKEGRÅ BAKGRUNNSFARGE!

Hrmf...! :angry:

Mørk bakgrunnsfarge er KUN for erfarne folk. Dette inkluderer PoleCat. :yes:

Sorry. Dette ble 80-talls Las Vegas. /me no like at all. Sorry.

Litt billige effekter, med noen merkelige bokser og figurer her og der. Don't think so. Ikke imponerede kreavtivt heller.

Ville anbefale deg å starte fra starten igjen. Sette seg ned å leke seg MANGE ganger i PS er det beste rådet. Jeg gjentar: MANGE ganger. :ermm:

Lenke til kommentar
Ok, jeg gjentar det nok en gang: IKKE BRUK MØRKEGRÅ BAKGRUNNSFARGE!

Hrmf...! :angry:

Jeg deler utspillet til Dunestar. Det jeg vil frem til, er at det har blitt postet mange designforslag til i det siste, der alle har mer eller mindre lyse farger. Men, det kommer en mørkegrå bakgrunn som ikke har noen tilknytting til de andre fargene å gjøre, og ødelegger helt.

Lenke til kommentar

Jeg har allerede sagt at jeg ikke har noen intensjoner om å fortsette med dette designet! Quoter meg selv: "starter fra scratch jeg... jeg synes ikke det er fint selv, ved senere ettertanke!" så er det sagt! skal begynne på et nytt design senere, satt og tenkte litt på dette på skolen i dag (cellenes oppbygging :(:thumbdown: ), og jeg lover dere at det kommer til å se _mye_ bedre ut (er vel egentlig ikke så vanskelig :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...