Snikpellik Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 (endret) Jeg har ikke ord for hvor dumt det er. Ballen blir skutt hardt fra kloss hold i armen, som er helt limt inntil kroppen. Så er det hands. Det er verdens teiteste regel. Endret 4. mars 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Det er straffbart kun når angripende lag handser slik, mens ikke når forsvarende lag handser slikt. Hvor ble det av regelen om at tvil skulle komme det angripende lag til gode. Dette er helt på jordet, og her frarøves Fulham en scoring. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Tottenham skulle hatt straffe i første, så 1-1 i var! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 (endret) Sexylubb1 skrev (1 minutt siden): Tottenham skulle hatt straffe i første, så 1-1 i var! Straffe er ikke en garanti for mål, så vil påstå det er tottenham som er heldige her Endret 4. mars 2021 av ProphetSe7en 2 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Snikpellik skrev (9 minutter siden): Jeg har ikke ord for hvor dumt det er. Ballen blir skutt hardt fra kloss hold i armen, som er helt limt inntil kroppen. Så er det hands. Det er verdens teiteste regel. Dette er jo faktisk et steg tilbake til hvordan reglene var i starten av sesongen hvor all "hands" var hands. Dette var det jo mye bråk om og det endte jo etterhvert med at dommerene skulle gå bort fra akkurat dette. Jeg har ikke sett situasjonen dere snakker om, men det høres ut som nok en dommerskandale som vi har opplevd flere ganger denne sesongen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Pateia201 skrev (1 minutt siden): Dette er jo faktisk et steg tilbake til hvordan reglene var i starten av sesongen hvor all "hands" var hands. Dette var det jo mye bråk om og det endte jo etterhvert med at dommerene skulle gå bort fra akkurat dette. Jeg har ikke sett situasjonen dere snakker om, men det høres ut som nok en dommerskandale som vi har opplevd flere ganger denne sesongen Dessverre er det ikke en dommerskandale. Dommeren gjør 100% rett her, og det blir helt riktig avgjørelse etter reglene. Det er det som er problemet, for det er regelen som er helt borti natta dustete. Lenke til kommentar
freakoftheweek Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Pateia201 skrev (2 minutter siden): Dette er jo faktisk et steg tilbake til hvordan reglene var i starten av sesongen hvor all "hands" var hands. Dette var det jo mye bråk om og det endte jo etterhvert med at dommerene skulle gå bort fra akkurat dette. Jeg har ikke sett situasjonen dere snakker om, men det høres ut som nok en dommerskandale som vi har opplevd flere ganger denne sesongen Det var ingen dommerskandale. Det har vært sånn siden starten av forrige sesong at all hands for angripene lag i oppbyggingen til et mål fører til annullering. Var gjorde helt rett, problemet er at regelen er helt bak mål Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2021 Hadde vært en skikkelig Zlatan-scoring for Werner om han satte den! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Satser på å slå langt Liverpool Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 At vi ikke lærer. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Det var da ikke offside? Merkelig. LiVARpool Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Må innrømme at jeg synes det var vanskelig å se at det der var offside selv med strekene. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Ja for det har jo aldri skjedd før sant? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Den må sitte, mane! Lenke til kommentar
freakoftheweek Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Mannen1 skrev (1 minutt siden): Det var da ikke offside? Merkelig. LiVARpool Enig at de der ikke bør være offside. Men spar meg for det der "LiVARpool" pisset. Liverpool er det laget som har fått flest var-avgjørelser. Mot seg, så den må du lenger ut på landet med 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Snikpellik skrev (1 minutt siden): Må innrømme at jeg synes det var vanskelig å se at det der var offside selv med strekene. Samme som mot Leicester. Vanviddet Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Sagt det før og sier det igjen: når det er så tight burde avgjørelsen gå i favør det angripende lag. Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2021 Ja... Små forskjeller i når du fryser bildet / når ballen defineres å forlate fot, kombinert med hva som defineres som lovlig del av øvre arm. Føles ikke riktig at slikt annuleres. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2021 (endret) Svakt av Firminho å ikke initiere noe eget løp der, er Mane selv som bakfra løper forbi bare. Endret 4. mars 2021 av blured Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå