Snikpellik Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 (endret) Mannen1 skrev (5 minutter siden): Merkelig Jagielka fikk rødt sitt andre gule etter en VAR sjekk. Trodde de kun sjekket skjerm for direkte rødt. Har de endret reglene? Han fikk ikke sitt andre gule, hadde ikke kort fra før. Det gule kortet i situasjonen ble omgjort til direkte rødt kort. Endret 3. mars 2021 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Snikpellik skrev (8 minutter siden): Han fikk ikke sitt andre gule, hadde ikke kort fra før. Det gule kortet i situasjonen ble omgjort til direkte rødt kort. Merkelig dømming. Den tror jeg ikke Fabinho eller Maguire hadde røket på. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Kunne fort stått 1-0 der Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2021 (endret) Bra skudd ja, og sløvt av han nå noen min senere. Edit: Og Rash der... Brenner for mye. Men bra tendenser. Endret 3. mars 2021 av blured Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Er ikke spesielt målfarlig Fred 😅 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Skapt en del egentlig, men avslutningene da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Mannen1 skrev (38 minutter siden): Merkelig dømming. Den tror jeg ikke Fabinho eller Maguire hadde røket på. Spennende tolkning. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Kjedelig at vi ikke scoret i perioden vi rundspilte dem. Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2021 Ja, vi hadde en 10-15 veldige gode minutter der. Etter det så blir vi alt for upresise med en gang vi forsøker å dra opp tempoet. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 32 + 40 sekunder i drøying av tid bare på to situasjoner fra Palace sier de i TV2-studio... Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Utenom en liten periode var dette en ganske langtekkelig omgang. Håper på en bedre andre Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Kampen er like grå som tåka. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Savner Pogba i kamper som dette hvor det ene laget bare skal stykke opp og få flest mulig fysiske dueller. Ellers er jeg lite imponert over Greenwood i dag. Presspillet har ikke funka så bra. Vi vet at kampplanen var å presse høyt og hardt, men de klarer det ikke i dag. Lite juice i beina kanskje. Hvis James orker vil jeg gjerne se han. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Ikke frispark der heller nei 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Jakobk skrev (1 minutt siden): Ikke frispark der heller nei Vært en del sånne. Får håpe dommeren ser mer enn vi gjør gjennom tv-en... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Nære der. Faktisk en veldig stor mulighet. Bra start av James. Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2021 (endret) Plutselig kom situasjonen Cavani hadde satt. Edit: Men frusterende den tidsbruken til Palace. Ned med tempo, dødballer og aggressiv de første 10, har blitt oppskriften på hvordan slå oss ta poeng fra oss. Endret 3. mars 2021 av blured Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Der blir jo Bruno bare feid ned i feltet. Strake armer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå