iR' BR34K Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 Me undersøker det neste steget for gamingmus. TEST: Razer Viper 8KHz Lenke til kommentar
GyldeN Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 Har hatt 3 razermus før og samtlige har blitt ødelagt( typisk at sensor fungerer av og til osv) Aldri mer razer 2 Lenke til kommentar
Fartlitter Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 Razer, god programvare? Hvem er blitt betalt her? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 Det er jeg enig i, programvaren er temmelig dårlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 (endret) Har hatt noen Razer produkter opp igjennom, men tenker jeg styrer klar på veien videre altså. Endret 27. februar 2021 av Mala 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 Jeg har ikke klart å finne en mus med samme gode passform som det Razer har, så holder meg til Razer enn så lenge. Eneste svakheten jeg har kommet over er at scrollehjulet slutter å fungere etter noen år. Har hatt 2stk DeathAdder med samme problem. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 3 hours ago, GyldeN said: Har hatt 3 razermus før og samtlige har blitt ødelagt( typisk at sensor fungerer av og til osv) Aldri mer razer Det er jo støste fjortiss merke ever da 😛 1 Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Er det fordi det er en data "mus" at dere tar bilder ute i skogen??😆😆😆 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Har hatt mange Razer mus, og de tidligere versjonene gikk i stykker ved at det ble brudd i ledning eller at museknappen gikk i stykker. Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 1. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2021 Samd i at Razer har levert mykje rusk før, men dei to siste åra har ting endra seg drastisk. Byggekvaliteten er noko heilt anna enn kva den var før. Programvara har eg eigentleg ikkje merka noko problem med heller, men den brukar eg jo berre når eg skal setje opp produkta. Kva er det de slit med i så fall? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Razer har gjort ein god jobb dei siste åra med musene sine. Kjøpte selv Viper Mini, programvare og kabel holder den langt tilbake. Kabelen er kanskje noe av det verste eg har vert borti på ein modern gaming mus. Stivere kabel skal du leite lenge etter. Musen krever også at Synapse kjører i bakgrunnen for at mange av features skal fungere. Dette holder ikkje mål i 2021. Mousefeets er middels til god, heilt ok, men langt i fra så god som G-skatez, har selv valgt å kjøpe Corepads/Tiger Arcs 2 til min Viper Mini + ein paracord. Her må det 300-500 kroner ekstra for at musen skal være brukenede, noe som burde vert med i testen. Lenke til kommentar
DeadlockR Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Jeg har hatt en del Razer-produkter gjennom årene, og har ikke hatt problemene som mange andre har hatt. Jeg har en Razer Diamondback 3G fra 2007 som fremdeles fungerer knirkefritt (Brukes nå som mus til hjemmekontor-PC'en), og bruker nå en Razer Basilisk Ultimate til gaming-PC'en, og er veldig fornøyd med denne. Jeg hadde også en Razer Mamba fra 2011 i noen år, men denne tok kvelden da scrollhju-festene knakk som følge av at noe flyttelass var særdeles dårlig pakket, ergo en noe unormal "feil" her. Av andre Razer-produkter jeg har, som fremdeles fungerer uten feil er: Carcharias headset (2011-ish), Leviathan-høyttalere (2015), Lycosa Mirror Edition tastatur (2008), men tastaturet og headsettet har blitt byttet ut til fordel for hhv. mekanisk tastatur og headset med bedre lydkvalitet. Lenke til kommentar
ElonMøkksInSnickers Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Mus ute i naturen! Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 14. november 2021 Del Skrevet 14. november 2021 (endret) Eg vonar det er ein framleis mus For eg synar atter slike dalar og fjell. Endret 14. november 2021 av Tåka Lenke til kommentar
sleden Skrevet 7. februar 2022 Del Skrevet 7. februar 2022 GyldeN skrev: Har hatt 3 razermus før og samtlige har blitt ødelagt( typisk at sensor fungerer av og til osv) Aldri mer razer verdens dårligste gaming utstyr kjøper heller noe fra aliexpress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå