Trinity Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Trodde ikke du trengte reg memory til A64 trodde dette bare gjaldt FX.Du sparer noen kroner på non reg ram. Skal jeg kanskje tadenne da istede? eller denne Brikken hvis du synes det er harry med blinkene lys på ram brikkene Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Trodde ikke du trengte reg memory til A64 trodde dette bare gjaldt FX.Du sparer noen kroner på non reg ram. Skal jeg kanskje tadenne da istede? eller denne Brikken hvis du synes det er harry med blinkene lys på ram brikkene Neh, jeg liker lys Så jeg tror jeg går for den. Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Den nyeste serien til Seagate er like rask som andre merker... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Oppsettet så helt bra ut det, men du kan jo vurdere en annen harddisk enn Seagate, da de er stillegående på bekostning av ytelse... og andre vifter i maskina overdøver uansett HD... Jeg ser på Maxtor eller WD som et bedre valg edit: sorry, fikk ikke med meg alt du skrev, typisk meg.. ser det er flere som har tatt feil, rart at det skal være så vanskelig å se Den skal stå på Sove rommet mitt, så WD er nok et ganske utelukket, en kompis av meg hadde en 120GB WD disk, den bråkte noe så inn i ******, så den byttet han ut med en sånn Seagate disk, å nå er maskin hans ganske lydløs hva med maxtor da? det er en mellomting, ganske høy ytelse og ganske lavt støy... har kun maxtor disker selv, er kjempeforøyd... ellers har jeg ikke mer å utsette på oppsettet ditt. lykke til med kjøpet, blir nok en knallmaskin Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Oppsettet så helt bra ut det, men du kan jo vurdere en annen harddisk enn Seagate, da de er stillegående på bekostning av ytelse... og andre vifter i maskina overdøver uansett HD... Jeg ser på Maxtor eller WD som et bedre valg edit: sorry, fikk ikke med meg alt du skrev, typisk meg.. ser det er flere som har tatt feil, rart at det skal være så vanskelig å se Den skal stå på Sove rommet mitt, så WD er nok et ganske utelukket, en kompis av meg hadde en 120GB WD disk, den bråkte noe så inn i ******, så den byttet han ut med en sånn Seagate disk, å nå er maskin hans ganske lydløs hva med maxtor da? det er en mellomting, ganske høy ytelse og ganske lavt støy... har kun maxtor disker selv, er kjempeforøyd... ellers har jeg ikke mer å utsette på oppsettet ditt. lykke til med kjøpet, blir nok en knallmaskin Takk Gikk for Seagate, pga den lave støyen... Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Trodde ikke du trengte reg memory til A64 trodde dette bare gjaldt FX.Du sparer noen kroner på non reg ram. Skal jeg kanskje tadenne da istede? eller denne Brikken hvis du synes det er harry med blinkene lys på ram brikkene Neh, jeg liker lys Så jeg tror jeg går for den. De brikkene fungerer kjempe bra i min 64bit maskin, pluss at lysene er usansynlig kule Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 OMG, tror jeg var blind når jeg bestilte skjermkortet, det er jo 10 dager ventetid for å få det... Det gidder jeg ikke, noen andre skjermkort jeg kan ta? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) hmm, skjønner ikke hvorfor de kaller det MX4000?! Hva med dette da? er ca samme ytelsen. Creative GFFX5200 eller dette: Radeon 9200 Endret 5. januar 2004 av apollox Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 hmm, skjønner ikke hvorfor de kaller det MX4000?! Hva med dette da? er ca samme ytelsen. Creative GFFX5200 eller dette: Radeon 9200 Tok et Gainward GeForce4 MX440-8X 128MB DDR, det funker sikkert... Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 funker ja! bra? nei;) Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 ok, skal jo ha et 9700 pro i den maskin jeg bruker til å gaming med sånn til vanlig, tenkte kun å ha ett billig kort i den gamle maskin, så når jeg får venner på besøk så kan vi spille f.eks cs (så si det eneste vi spiller) ilag... da syns eg at vennene dine kan betale litt..! Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 ja det er jeg enig i:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå