granhus Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 jeg har bestilt xp2500+ og AbitNF7-s v2 og jeg tenker å bruke min gamle thermaltake volcano 11 som kjøling.. leste litt herpå forumet og fant ut at isopropanol eller lakktynner ville funke fint for å rense. men det eneste pappa hadde var aceton.. det er lakktynner og renseveske. meget brannfalige saker så jeg tenker å bruke aceton og q-tips.. noen meninger om det? Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hele poenget er å rense godt uten å legge igjen rester av rensemiddelet. Pleier ikke aceton å fordampe rimelig kjapt? I såfall funker det sikkert utmerket. Lykke til! Lenke til kommentar
granhus Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 aceton fordamper på 3sec.. takk for hurtig svar.. gleder meg som en unge til i morgen når de nye delene kommer i posten =D Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har du en bensinstasjon i nærheten? Du kan du kjøpe en liten flaske kondensfjerner (samme som isopropanol) til kr 19,- eller noe slikt. Bruk håndklepapir og q-tips til å rense. Kjølepastaen fordeles lettest med pekefingeren synes jeg. Ikke bruk q-tips til dette, da små tråder ofte henger igjen. Lenke til kommentar
granhus Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 tengte å bruke en liten plastgjenstand for å smøre på kjølepasta.. det skal vel ikke være mer enn 1mm tykt lag når kjøleren monteres? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 aceton er bra til å renske ting inne i pc'en med. jeg har aldrig gjort dette selv men jeg har hørt om folk som har brukt det og de opplevde ingen problemer! Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 tengte å bruke en liten plastgjenstand for å smøre på kjølepasta.. det skal vel ikke være mer enn 1mm tykt lag når kjøleren monteres? 1mm er helt enormt tykt. Den skal bare våre en liten "knert" som du såvidt får dekket overflaten til core med. Lenke til kommentar
granhus Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 tengte å bruke en liten plastgjenstand for å smøre på kjølepasta.. det skal vel ikke være mer enn 1mm tykt lag når kjøleren monteres? 1mm er helt enormt tykt. Den skal bare våre en liten "knert" som du såvidt får dekket overflaten til core med. ok, takk! greit å vite sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå