goodtimez Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 (endret) Hei, Jeg lurte på om det finnes en mulighet å lagre bitcoin i USD? Jeg har 0,0xx bitcoin som jeg hadde tenkt å convertere til USD, vente til bitcoin faller for så å kjøpe det igjen. Men må man selge den for kroner eller finnes det slike wallets som lagrer dine bitcoin i dollar eller euro? Stablecoin? Endret 26. februar 2021 av goodtimez Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Det du beskriver oppnår du ved å selge bitcoin. En wallet kan ikke holde dollar. Du kan eventuelt selge bitcoin og kjøpe en eller annen stablecoin. Men da ville jeg personlig heller holdt dollar. (Eller kroner) Lenke til kommentar
Wakanda4ever Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 goodtimez skrev (På 26.2.2021 den 13.27): Hei, Jeg lurte på om det finnes en mulighet å lagre bitcoin i USD? Jeg har 0,0xx bitcoin som jeg hadde tenkt å convertere til USD, vente til bitcoin faller for så å kjøpe det igjen. Men må man selge den for kroner eller finnes det slike wallets som lagrer dine bitcoin i dollar eller euro? Stablecoin? I Coinbase så kan du konvertere bitcoin til USDC som er stable coin. Deretter konvertere tilbake når btc faller. Ikke noe gebyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå