Gå til innhold

HarddiskProblem(Recovery)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå nemlig ett aldri så lite.... nei stooort Harddisk problem. heheeee.....:(

Jeg skulle gjøre følgende: Rezize en eksisterende NTFS partisjon(pga jeg skulle ha Windows på en liten Partisjon) Jeg "beordret" Partition Magic Pro 7.0 til å gjøre endringene og det måtte restarte windows. Windows starta med blå bakgrunn(ikke Blue Screen of Death)og P.Magic gjorde oppgavene siine. Da det gikk videre i prosessen kom det opp en feilmelding(Batch 1161 eller noe) og dataen restarta seg. Jeg starta windows og Disken(F:) var borte!!!!! :O:O:O.........

Problemet er at jeg vil IKKE miste alle filene mine på disken. Det står i P.Magic at partisjonen er Unallocated(ingen partisjon). Men jeg vet at all infoen MÅ vere der. Jeg har IKKE formatert den eller noe. Jeg har prøvd følgende Recovery program: Rstudio NTFS,PCI Inspector File Recovery. Uten serlig hell.

Jeg lurer på om dere har noen Ideér eller tips eller konkrete løsninger å komme med, eller om dere kan annbefale noen recovery programmer .

Jeg har veldig liten lyst til å miste all infoen på denne disken.

Takker Veldig mye på forhånd for all hjelp jeg kan få :)

Med Vennligste Hilsner: Dan André Syrtveit

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ganske sikker på at du får tilbake disken uten å sende den til IBAS.

Då må bruke Partition Magic og endre partisjonsinformasjon manuelt.

Har vært borte i det samme et par ganger.

Den ene gangen installerte jeg linux og fikk tak i data'ene den veien (fordi maskinen ikke vill boote i det hele tatt).

Den andre gangen fikk jeg hjelp av en kar på news til å finne ut av hva jeg skulle skrive inn som partisjonsinformasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...