Mad Silence Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hei! Jeg har nå nemlig ett aldri så lite.... nei stooort Harddisk problem. heheeee..... Jeg skulle gjøre følgende: Rezize en eksisterende NTFS partisjon(pga jeg skulle ha Windows på en liten Partisjon) Jeg "beordret" Partition Magic Pro 7.0 til å gjøre endringene og det måtte restarte windows. Windows starta med blå bakgrunn(ikke Blue Screen of Death)og P.Magic gjorde oppgavene siine. Da det gikk videre i prosessen kom det opp en feilmelding(Batch 1161 eller noe) og dataen restarta seg. Jeg starta windows og Disken(F:) var borte!!!!! :O:O:O......... Problemet er at jeg vil IKKE miste alle filene mine på disken. Det står i P.Magic at partisjonen er Unallocated(ingen partisjon). Men jeg vet at all infoen MÅ vere der. Jeg har IKKE formatert den eller noe. Jeg har prøvd følgende Recovery program: Rstudio NTFS,PCI Inspector File Recovery. Uten serlig hell. Jeg lurer på om dere har noen Ideér eller tips eller konkrete løsninger å komme med, eller om dere kan annbefale noen recovery programmer . Jeg har veldig liten lyst til å miste all infoen på denne disken. Takker Veldig mye på forhånd for all hjelp jeg kan få Med Vennligste Hilsner: Dan André Syrtveit Lenke til kommentar
X672 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Prøv "GetDataBack" det programet har funka for meg kvar gang men du må ha ein anna hard disk til å lagre filene på Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Om det står på livet er jo IBAS til, men om du ikke vil bruke 10000+ så er vel ikke det det beste alternativet... Lenke til kommentar
Bamse2 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Ontrack Data recovery Proffesional fikser dette. Greier ikke dette programmet det, må du ta turen til IBAS. PS: Har du vært inne på FAQ sidene til partition Magic? .....kan hende det er en løsning der? Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg er ganske sikker på at du får tilbake disken uten å sende den til IBAS. Då må bruke Partition Magic og endre partisjonsinformasjon manuelt. Har vært borte i det samme et par ganger. Den ene gangen installerte jeg linux og fikk tak i data'ene den veien (fordi maskinen ikke vill boote i det hele tatt). Den andre gangen fikk jeg hjelp av en kar på news til å finne ut av hva jeg skulle skrive inn som partisjonsinformasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå