Geir M Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hvorfor har svenskene ett så sinnsykt mye bedre internett tilbud enn det vi har? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 I Sverige er flesteparten bosatt i sørlige sverige, mens her er vi stort sett spredd rundt hele landet. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 I sverige er det staten sin oppgave å bygge ut bredbånd mens i norge er det ikke. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Bondevik, få ut finger'n din lille ******! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Bondevik, få ut finger'n din lille ******! Særlig om bondevik vil bygge ut bredbond. Det vil jo føre til at flere kan få tak i porr og ###### musikk... og det vil jo ikke Bondevik ha no av, vil han vel. EDIT: ææææ... hvorfor er S A T A N sensurert? TEST: Djevel, Demon, Lucifer Endret 5. januar 2004 av Lord-KGA Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 hmm .. tar jeg ikke feil var det nettop en stor sak at svenskene ikke har det så mye bedre enn oss .. faktisk værre .. er bare det er hele dobbelt så mange mennesker der! og mens de få med fin linje er de som blir hørt fra svergie .. er det de med fattig linje som blir hørt fra norge .. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 hvis de som har NGT går inn på broadpark så ser dokkar at det er kommet sånn bibel/kristen tv på internett no... gi adressen til det samtidig som du gir forsleg om at staten skal sørge for utbyggung av bredbånd.... då får du sikkert ja.. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 http://www.bostream.com/controller.php?action=scream 26 mbps for 398 i måneden, og svenske kroner er til og med mindre verdt enn norske Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 hmm .. tar jeg ikke feil var det nettop en stor sak at svenskene ikke har det så mye bedre enn oss .. faktisk værre .. er bare det er hele dobbelt så mange mennesker der! og mens de få med fin linje er de som blir hørt fra svergie .. er det de med fattig linje som blir hørt fra norge .. eh feil. svensken har et mye bedre tilbud enn vi nordmenn. hvor langt kommer du med 700 kr i måneden i norge? Ikke langt i forhold til det du gjør i Sverige. der får du 100mg/sec til 700 kroner måneden. dette er MILEVIS unna noen norske tilbud. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 En jeg kjenner betaler 120kr for 100mbit her i Norge. Er ikke så ille det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 hmm .. tar jeg ikke feil var det nettop en stor sak at svenskene ikke har det så mye bedre enn oss .. faktisk værre .. er bare det er hele dobbelt så mange mennesker der! og mens de få med fin linje er de som blir hørt fra svergie .. er det de med fattig linje som blir hørt fra norge .. poenget er at den svenske staten har ett "bredbånds fond" som skal være med å spytte penger inn i utbygging...det har ikke norge Sverige ble nylig ranka som verdensledende på internet tilgang og slikt i verden (husker ikke hvor, hjelp?)... Norge må få fingeren ut av brunøye og kvikne til, ellers blir vi akterutseilt av naboene... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 hmm .. tar jeg ikke feil var det nettop en stor sak at svenskene ikke har det så mye bedre enn oss .. faktisk værre .. er bare det er hele dobbelt så mange mennesker der! og mens de få med fin linje er de som blir hørt fra svergie .. er det de med fattig linje som blir hørt fra norge .. poenget er at den svenske staten har ett "bredbånds fond" som skal være med å spytte penger inn i utbygging...det har ikke norge Sverige ble nylig ranka som verdensledende på internet tilgang og slikt i verden (husker ikke hvor, hjelp?)... Norge må få fingeren ut av brunøye og kvikne til, ellers blir vi akterutseilt av naboene... det er sant. tviler på at koalisjonsregjeringen vi nå sitter med kommer til å gjøre noe med det men..... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 En jeg kjenner betaler 120kr for 100mbit her i Norge. Er ikke så ille det? det hørtes ytterst tvilsomt ut. men hvis det er sant så er sikkert noe sånt som 0,00001 % av befolkningen her til lands som bor på en slik plass at det er mulig. i sverige er slike tilbud som jeg har nevnt ovenfor lett tilgjengelige for de fleste som ikke bor helt ute på en bondegård eller noe. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) http://www.bostream.com/controller.php?action=scream 26 mbps for 398 i måneden, og svenske kroner er til og med mindre verdt enn norske må vere en trykkleif! bare se på de andre tilbuda! 256kbps - 198,- 512kbps - 248,- 1Mbps - 298,- 2.5Mbps - 449,- edit: produktoversikt Endret 6. januar 2004 av Raggi Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Bondevik, få ut finger'n din lille ******! hehehe han rigte selv en gang til telenor for å få internett men han fikk ikke fordi han bodde et sted langt fra der de kunne legge opp Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Bondevik, få ut finger'n din lille ******! hehehe han rigte selv en gang til telenor for å få internett men han fikk ikke fordi han bodde et sted langt fra der de kunne legge opp kolbotn.. tror har nett der.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det er ikke så forbanna vanskelig å bygge ut ett hardcore nett her i landet, men det koster endel da. Men nå skal de jo bygge ut det idiotiske "bakkenettet" for TV. Istedenfor kunne man bygget ut ett bredbåndsnett og levert TV, tele og data via VDSL. Ville kostet noen kronasjer ekstra, men så absolutt verd det vil jeg si. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Helt utrolig! Jeg sitter med 144kbps (Ikke 128/dobbel isdn nei!), å drømmer om 1mbit Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Sverige ble nylig ranka som verdensledende på internet tilgang og slikt i verden (husker ikke hvor, hjelp?)... de sa det i 2003 reloaded programmet på discovery, 75% av svenskene var tilkobla internet og de har best tilgang og slikt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 det burde komme noe nå snart hvis ikke blir jeg mektig irritert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå