akelbo Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Spill som materiatyven Yuffie. Final Fantasy VII Remake får en helt ny historieutvidelse på PlayStation 5 Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Jeg gleder meg sykt mye til mer av ff7. 3 mdn. er ikke så lenge til Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Fullstendig unødvendig. Men ettersom Yuffie ikke egentlig har noen ordentlig introduksjon i originalen er jeg egentlig ok med det. Kult at det er litt mer fancy stuff på PS5-versjonen, spesielt textures. Men den egentlige nyheten er jo Ever Crisis! Dette er jo det puristene ville ha i 20 år, nå kan de gjøre hva de vil med Remake, det er nå helt ok. Vi har hele originale serien remade i original ånd! Hurra! Lenke til kommentar
Grimlock87 Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Ever Crisis er dessverre mobil spill. Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Er helt tom for ting å gjøre i del 1. Ser mer frem til del 2 men det var deilig med FFVII remake nyheter igjen. Im easy og kjøper sikkert med en gang. Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Yuffie alene er verdt hele FFVII for min del. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Men, har man Apple TV så kan man laste det ned der og spille med kontroller Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Apple TV er noe ræl. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Har null peiling kim Yuffie her. Spilte ikkje orginalen, men remaken var nok favorittspillet mitt i 2020 sammen med Doom Eternal, så det blir kjøp her. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Rolfmao, den kommer bare til PS5. Kan nesten ikkje kalle det expansion når det ikkje kommer ut til konsollen spillet kom ut på. Møsta ein god del respekt nå ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå